עסקי ספורט
זעם במכבי: האם מועדון הפאר יתקפל בפני האוהדים?
ליגת העל 2024/25 ובמועדוני הפאר כבר רוקמים מהלכים שיווקיים שלא תמיד מקובלים על האוהדים ובפרט כשזה נוגע לכיסם הפרטי. מי הקבוצות שהלכו רחוק מדי והרגיזו את הקהל ואיזה מועדון הוריד מחירים בצורה דרסטית?
ליגת העל בפתח ובמועדונים הגדולים מורגשת תכונה גדולה. בית"ר ירושלים חולמת על קאמבק, מכבי נתניה מבקשת יציבות והאוהדים נוהרים לרכוש כרטיסים.
אז כמה עולים המנויים היקרים והזולים בכדורגל בישראל? מכבי חיפה ומכבי תל אביב כבר הודיעו על סולד אאוט במכירת המנויים. בקרב הירוקים, המנוי היקר ביותר עולה 6,300 שקלים (לא כולל מנוי VIP) והזול ביותר 1,130 שקלים.
אצל הצהובים המנוי היקר ביותר עומד על 6,600 שקלים, בעוד הזול ביותר נמכר ב-855 שקלים. הקבוצות הקטנות מנסות למשוך אוהדים באמצעות מחירים נמוכים יותר. אוהדי הפועל חדרה ישלמו 700 שקלים עבור מנוי למבוגר, כאשר שילוב של הורה וילד יעלה 1,100 שקלים. בני ריינה מציעה מנוי באצטדיון נוף הגליל ב-705 שקלים, ועירוני טבריה, העולה החדשה, מבקשת 900 שקלים עבור מנוי למבוגר.
הפתעת הקיץ היא בית"ר ירושלים שהצליחה למכור מעל 9,200 מנויים עד כה (מספרים גבוהים אצל המועדון הירושלמי), כאשר המנוי היקר ביותר מגיע לכ-1,400 שקלים. הפועל באר שבע, שמקווה למלא את אצטדיון טרנר למרות האכזבה של אוהדיה מהמהלכים בקיץ, מציעה את המנוי היקר ביותר ב-3,500 שקלים, בעוד הזול ביותר עומד על 895 שקלים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה