מינויים

מהפכת האחים אמיר בשופרסל: עזיבה דרמטית נוספת בצמרת הרשת

מנכ"לית רשת Be פארם, אשר מוזגה בשנת 2020 לרשת שופרסל ונרכשה על ידי האחים אמיר, הודיעה על בקשתה לסיים את תפקידה. זאת כאשר היא מונתה על ידי המנכ"ל הקודם של החברה, אורי וטרמן
מערכת ice |  2
שלומי ויוסי אמיר (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, יחצ)
עינת פלד שפירא, מנכ"לית רשת "Be פארם" שמוזגה לרשת שופרסל בשנת 2020, הודיעה היום (ראשון) למנכ"לי שופרסל אשר בבעלותם של האחים אמיר, על בקשתה לסיים את תפקידה. כזכור, מינויה היה בין המינויים הראשונים של מנכ"ל הרשת הקודם, אורי וטרמן
עם ההודעה על סיום תפקידה, פלד שפירא הודתה למנכ"לים על האמון בתקופת עבודתם המשותפת, והוסיפה כי היא בטוחה שרשת Be תמשיך להצליח ולשגשג גם בעתיד. מנכ"לי שופרסל המשותפים הודו לעינת על תרומתה לקבוצה, ואיחלו לה הצלחה בהמשך הדרך. בחברה אמרו כי היא תפעל לאיתור ולמינוי מנכ"ל/ית לרשת Be פארם.
כזכור, ברשת מתכוננים לאסיפת בעלי מניות משמעותית מאוד שתתקיים בתחילת נובמבר, כאשר במוקד האסיפה ידונו באישור חבילת תגמול שנתית מרשימה בסך 14 מיליון שקל לאחים יוסי ושלומי אמיר, בעלי הרשת והמנכ"לים המשותפים החדשים של החברה.
כזכור, במסגרת חבילת התגמול, האחים שרכשו את השליטה בשופרסל לפני כחצי שנה תמורת 1.5 מיליארד שקל, מבקשים כעת לקבל דמי ניהול של 3 מיליון שקל ומענק שנתי של עד 4 מיליון שקל כל אחד, בנוסף להטבות נוספות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הם לא נבהלים ולא לחצים מרעשי רקע
    דודי א 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המון אנשים ישמחו לשתף איתם פעולה . הם אמנם קשוחים מסחרית אבל אנשים עם לב. ברגע שירצו מנכל לתחום מסויים או מנהל תחום. הם ישיגו בדקה..
    סגור
  • 1.
    אני לא יודע איך רווחים, אבל ללקוחות זה רע
    גדעון 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הבעלות החדשה של שופרסל: שירות הלקוחות התדרדר, נבצעי ההנחות הוחלשו, הרשת פחות אטרקטיבית ללקוחות.
    סגור