השוק

טראמפ הפסיד 4 מיליארד דולר כשמניית חברת המדיה צללה ב-74%

מניית חברת המדיה והטכנולוגיה של דונלד טראמפ רשמה ירידה חדה של 74% מאז הגיעה לשיא במרץ האחרון; חלקו של טראמפ בחברה ירד מכשישה מיליארד דולר במרץ לכשני מיליארד דולר בלבד
שרון בירקמן | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, pixabay)
מניית חברת המדיה של דונלד טראמפ, Trump Media & Technology Group, המחזיקה בפלטפורמת המדיה החברתית Truth Social, נסגרה ביום רביעי על 16.98 דולר. זוהי ירידה משמעותית ביחס לכ-66 דולר לאחר המיזוג בחודש מרץ השנה בין החברה לחברת ההשקעות הציבורית Digital World Acquisition Corp. 
מניית טראמפ מדיה נסחרת היום מתחת ל-17.5 דולר, המחיר בו נסחרה מניית Digital World Acquisition Corp בתחילת השנה. מניית Digital World Acquisition Corp הגיעה לשיא של כתשעים דולר בסביבות אוקטובר 2021 לאחר שהודיעה על כוונתה להתמזג עם טראמפ מדיה & Technology Group.

טראמפ הוא בעל המניות הגדול ביותר בחברה ומחזיק ב-115 מיליון מניות – כ-60% מהחברה. המניה של טראמפ מדיה ספגה ירידות חדות במיוחד בשבועות האחרונים עם התחממות הקמפיין של קמלה האריס לנשיאות. השינוי בערך מניות החברה תואם לאופן שבו המשקיעים תופסים את סיכוייו במירוץ לנשיאות. נכון להיום, ערך ההחזקות של דונלד טראמפ בטראמפ מדיה עומד על כשני מיליארד דולר, בהשוואה לשווי של כשיש  מיליארד דולר בתחילת השנה. 
על פי דיווחים, טראמפ מדיה מפסידה עשרות מיליוני דולרים ברבעון ו-Truth Social מתקשה לייצר הכנסות מפרסומות. המידע המפורט על ההכנסות וההפסדים של  החברה אינו זמין לציבור, זאת כיוון שאינה מדווחת עדיין על תוצאותיה. המיזוג עם  Digital World Acquisition Corp היה אמור להפוך אותה לחברה ציבורית באופן מלא, אך המיזוג טרם הושלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה