השוק

גידול במספר המנויים ועלייה של 10% בהכנסות: הולמס פלייס חוגגת

הולמס פלייס מסכמת רבעון חזק: ההכנסות בתקופה צמחו בכ-7.5% ל-135 מיליון שקל, הרווח הנקי עלה בכ-17.4%ל-13.3 מיליון שקל. במקביל, הרשת הציגה שיא חדש בכמות המנויים שהסתכמו ב-192 אלף
מערכת ice | 
קרן שתוי (צילום הולמס פלייס)
קבוצת הולמס פלייס, אחת מרשתות מועדוני כושר והבריאות הגדולות בישראל, מפרסמת הבוקר (שלישי) את תוצאותיה הכספיות ברבעון השני של השנה. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, הולמס פלייס מחזיקה בבעלותה 65 סניפים כאשר רק השנה היא פתחה עוד 5 מועדונים נוספים. יתרה מזו הקבוצה ציינה שעד סוף השנה היא מתכננת לפתוח עוד 4-7 מועדוני כושר. 
מספר המנויים של הרשת זינק והסתכם ל-192 אלף מנויים בסיום הרבעון, לעומת כ-178 אלף מנויים בתום התקופה המקבילה. הכנסות החברה ברבעון השני של השנה הסתכמו ב-135 מיליון שקל,  עלייה של 7.5% בהשוואה לנתוני הרבעון השני בשנה שעברה שעמדו על 127 מיליון שקל.
נכון לסוף המחצית הראשונה של השנה, ההכנסות של הולמס פלייס עמדו על כ-97.9 מיליון שקל ובקרב רשת הבת שלה אייקון, ההכנסות הגיעו לסכום של 38.3 מיליון שקל. עליה של 5.76% ו-12.12% בהשוואה לנתוני שנת 2023, בהתאמה.
במהלך הרבעון, הולמס פלייס הציגה עלייה של 9% ברווח הגולמי שעומד על 29.3 מיליון שקל, כאשר בשנה שעברה הנתון עמד על 26.9 מיליון שקל.  הרווח התפעולי הגיע לסכום כולל של 16.9 מיליון שקל והציגו עלייה של 19.3% לעומת 14.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. 
הרווח הנקי לרבעון השני של שנת 2024, הסתכם בכ-13.3 מיליון שקל, מה שהציג צמיחה של 17.4% בהשוואה לכ-11.3 מיליון שקל ב-2023.  כמו כן, ה-EBITDA ברבעון השני, הסתכם בכ-24.6 מיליון שקל לעומת כ-21 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד צמיחה של כ-17% מרבעון לרבעון. 
קרן שתוי מנכ״לית הולמס פלייס, התייחסה לנתוני הדו"ח ומסרה: ״הולמס פלייס ממשיכה שנה חזקה עם רבעון שיא נוסף, על רקע התחזקות מגמת הצמיחה, המשך פתיחת מועדונים חדשים והשבחת חווית הלקוחות. נתונים אלו הן פועל יוצא של חוזק הקבוצה, מימוש האסטרטגיה וזיהוי נכון של מגמות בשוק. התחזקות הקבוצה באה לידי ביטוי בעלייה במספר המנויים לשיא חדש, גידול של כ-10% בהכנסה הממוצעת ממנוי, המשך צמיחה בשרותים נוספים כגון פיאלטיס מכשירים ובעיקר בתוצאות הטובות שאנו מציגים היום. בשלהי הרבעון השני של 2024, פתחנו את מועדון פמילי אשדוד שהגיע לתפוסה מלאה בפרק הזמן המהיר ביותר שידעה הקבוצה אי פעם". 
שתוי, המשיכה בדבריה ואמרה: "בנוסף, עד סוף השנה אנו עתידים לפתוח את מועדון פמילי חדרה ועוד 3-5 מועדוני אייקון. הקבוצה ממשיכה לפעול לאיתור מיקומים נוספים ולפתיחת מועדונים חדשים ולהגדיל את מספר מועדוני פילאטיס המכשירים בתוך מועדני הקבוצה וצופים המשך גידול גם בתחום זה. הקבוצה השקיעה מתחילת השנה כ-15 מיליון שקל בשיפור חווית הלקוחות  במועדונים הקיימים, מתוך מטרה לשפר את חווית הלקוח ולשמור על מותג ״הולמס פלייס״ כמותג הפרימיום המוביל בישראל, ולחזק את הבידול של החברה מול המתחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה