השוק

דנה עזריאלי בשינויים בצמרת: זה הג'וב החדש של המנכ"ל

קבוצת עזריאלי מודיעה כי אייל חנקין צפוי להתמנות כמנכ"ל חברה זרה בשליטה מלאה של הקבוצה, אשר בסיסה באנגליה ואשר מרכזת את החזקות קבוצת עזריאלי בתחום ה-Data Centers. חנקין ייפרד מתפקידו רשמית בינואר 2025 אחרי 15 שנה
מערכת ice | 
דנה עזריאלי (צילום זיו קורן, freepik)
קבוצת עזריאלי מודיעה היום (שני), כי אייל חנקין צפוי להתמנות כמנכ"ל חברה זרה בשליטה מלאה של הקבוצה, אשר בסיסה באנגליה ואשר מרכזת את החזקות קבוצת עזריאלי בתחום ה-Data Centers. 
חנקין, אשר הוביל את כלל הפעילות הענפה של הקבוצה בארץ, פיתח והוביל במקביל את השקעות הקבוצה בתחום ה-Data Centers, פעילות שהלכה וצברה תאוצה מאז כניסת הקבוצה לתחום, והפכה למנוע צמיחה משמעותי של הקבוצה.
כפי שדיווחה קבוצת עזריאלי, ריכוז החזקות הקבוצה תחת חברת ה-Data Centers יאפשר ביצוע גיוסי הון ממשקיעים לשם תמיכה בהאצת קצב הפיתוח והרחבת הפעילות בתחום. חנקין צפוי לסיים את כהונתו כמנכ"ל הקבוצה לקראת חודש ינואר 2025 ולעבור לתפקידו החדש בלונדון, זאת לאחר שיימצא לו מחליף מתאים ולאחר ביצוע חפיפה מסודרת. 
יו"ר קבוצת עזריאלי, דנה עזריאלי: "אני נרגשת לעדכן בדבר המינוי הצפוי של אייל כמנכ"ל החברה תחתיה תרוכז כלל פעילות ה-Data Centers של הקבוצה. אייל מנהל בקבוצת עזריאלי מזה 15 שנים, מהן 8 שנים כמנכ"ל חברת הבת סופרגז ו-7 שנים כמנכ"ל קבוצת עזריאלי".
עוד הוסיפה עזריאלי: "אייל צבר מומחיות וניסיון רב בתחום במהלך כהונתו כמנכ"ל הקבוצה, הוביל בהצלחה ופיקח על ביצוע השקעות הקבוצה בתחום ופיתוח מגזר הפעילות - אשר הפך, בפרק זמן קצר, למנוע צמיחה משמעותי של הקבוצה, לצד מנועי הצמיחה האחרים בתחומי הנדל"ן המניב בישראל". 
לסיכום מסרה: "תחום ה-Data Centers הוא תחום אסטרטגי עבור הקבוצה, הדורש יכולות ניהוליות ויזמות ברמה הגבוהה ביותר. במהלך שנות כהונתו כמנכ״ל הקבוצה, אייל הוכיח כי הוא ניחן בתכונות וביכולות הדרושות, ואני משוכנעת שהוא יוביל אותנו להישגים משמעותיים וימשיך להוות חלק חשוב בפיתוחה של הקבוצה לעתיד לבוא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה