נדל"ן ותשתיות

בכ-100 מיליון שקל: דנה עזריאלי חוגגת עסקת ענק

קבוצת עזריאלי בבעלותה של דנה עזריאלי, חתמה על הסכם שכירות עם חברת סוויצ'אפ (Switchup), לפיו יושכרו לסוויצ'אפ כל שטחי ההשכרה למשרדים שבבעלות קבוצת עזריאלי בבניין E שבמתחם עזריאלי TOWN תמורת כ-100 מיליון שקל ל-10 שנים
מערכת ice |  1
דנה עזריאלי (צילום זיו קורן עזריאלי)
קבוצת עזריאלי בבעלותה של דנה עזריאלי, חתמה על הסכם שכירות עם חברת סוויצ'אפ (Switchup), לפיו יושכרו לסוויצ'אפ כל שטחי ההשכרה למשרדים שבבעלות קבוצת עזריאלי בבניין E שבמתחם עזריאלי TOWN, בשטח כולל של כ-5,500 מ"ר ולרבות החניון התת קרקעי. העסקה נחתמה לתקופה של 10 שנים ואכלוס הבניין צפוי להתרחש בחודשים הקרובים. העסקה צפויה להניב לקבוצת עזריאלי הכנסה של כ-100 מיליון שקל במהלך התקופה. 
סוויצ'אפ הנה חברה ישראלית (מוחזקת 50% בבעלות פתאל), המשכירה משרדים ברמת גמר, בדגש על חברות הייטק. בניין E (לשעבר בית מבני גזית) נרכש על ידי קבוצת עזריאלי בשנת 2018, בתמורה ל-260 מיליון שקל, והוא כולל זכויות בנייה נוספות בהיקף של 20 קומות משרדים, בשטח של כ-21,000 מ"ר. הקבוצה פועלת בימים אלה לקידום תב"ע להעצמת הזכויות במתחם, בשיתוף עם עיריית תל אביב, שתאפשר לקבוצה להקים מגדל תעסוקה בהיקף של כ-91,000 מ"ר. 
הבניין הוא חלק ממתחם עזריאלי TOWN, הכולל בנוסף מבנה משרדים בשטח של כ-50 אלף מ״ר (36 קומות), מגדל מגורים יוקרתי בשטח של 21 אלף מ"ר (50 קומות, 212יחידות דיור), כ-2,000 מ״ר של שטחי מסחר וחניון תת קרקעי. בין כל אלה מתפרש פארק אורבני רחב ידיים לרווחת דיירי המשרדים, דיירי מגדל המגורים ולקוחות המסחר.
הפרויקט ממוקם בסמיכות לתחנת הרכבת הקלה, בין שדרות מנחם בגין לנתיבי איילון, בפינת רחוב שאול המלך (עם חיבור בין התחנה לפרויקט) ובמרחק הליכה קצר לתחנת רכבת "השלום", בסמוך למרכז עזריאלי תל אביב.  
את קבוצת עזריאלי יצגו בעסקה עו"ד חגית בבלי ועו"ד מאי ארליך ממשרד ארנון, תדמור-לוי ואת סוויצ'אפ יצגו עו"ד עמרי שילה ועו"ד מורן רביע-פררה ממשרד פישר, בכר, חן, וול, אוריון ושות'.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסכנה דנה אין לה מספיק הכנסות
    מוטי 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דנה גובה מהנכנסים לקניונים של עזריאלי דמי חניה .מסכנה אין לה מספיק כסף בואו נעשה לה מגבית .
    סגור