השוק

אלביט הישראלית מתפוצצת: הזמנות ב-21 מיליארד דולר ברקע המלחמה

אלביט מערכות, החברה הביטחונית הטכנולוגית הבינלאומית בישראל, דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2024, ברקע המלחמה המתמשכת
מערכת ice | 
בוצי מכליס מנכ"ל אלביט (צילום ישראל סאן, יחצ, shutterstock)
חברת אלביט מערכות הישראלית פרסמה היום (רביעי) את תוצאותיה הכספיות בדו"ח הרבעון השני לשנת 2024, שהסתיים בתאריך 30 ביוני 2024. זאת ברקע שלל עסקאות שביצעה לאחרונה, ברקע המלחמה הקשה בה מצויה מדינת ישראל.
על פי נתוני תוצאותיה הכספיות של אלביט מערכות, לחברה צבר הזמנות של 21.1 מיליארד דולר, כאשר ההכנסות הסתכמו ב- 1.6 מיליארד דולר. הרווח הנקי (Non-GAAP) היה 93 מיליון דולר, כאשר הרווח הנקי לפי  US-GAAP היה 78 מיליון דולר. עוד צוין בדו"ח כי הרווח הנקי למניה Non-GAAP היה 2.08 דולר והרווח הנקי למניה לפי US-GAAP היה 1.76 דולר.
בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות ציין לאחר פרסום הדו"ח: "אלביט מערכות מציגה גידול של 12% בהכנסות ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הביקוש הגבוה והמתמשך למוצרים ולפתרונות שלנו, מחזק את מעמדנו האיתן כמובילים בתעשייה".
עוד הוסיף ואמר מכליס: "השקעה לאורך זמן בטכנולוגיה, במחקר ובפיתוח, בשיתוף לקוחותינו המובילים, כמו גם השקעה בהרחבת תשתיות הייצור, מאפשרות לנו לעמוד במחויבותנו ללקוחותינו ולהבטיח את המשך הצמיחה של החברה והתמקדות ברווחיותה, בהתאם ליעדינו האסטרטגיים. צמיחה זו משקפת את המסירות והמחויבות של עובדי אלביט מערכות בישראל ובעולם, אשר תורמים מדי יום להצלחתה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה