השוק

קוקה קולה מכה את התחזיות; המניה משלימה עליה חדה של 10% מתחילת השנה

קוקה קולה פרסמה את הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה ואלה היו דוחות לא רעים בכלל; החברה העלתה במקביל את התחזיות לשנה כולה; קוקה קולה משלימה ראלי של יותר מ-10% מתחילת השנה
ניצן כהן |  1
אילוסטרציה AI
קוקה קולה פרסמה את הדוחות הכספיים שלה שהיו לא רעים כלל וכלל. החברה סיימה את הרבעון השני של השנה עם הכנסות של 12.3 מיליארד דולר, גבוהות מכפי שצפו האנליסטים בניו יורק. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-84 סנט למניה, לעומת התחזיות המוקדמות שצפו רווח של 81 סנט למניה.
החברה שיפרה גם את שולי הרווח שלה כך ששיעור הרווח התפעולי שלה עלה ל-32.8% לעומת 31.6% ברבעון המקביל אשתקד.
במקביל הודיעה החברה שהיא מעלה את התחזיות לשנה כולה. החברה מעריכה שההכנסות שלה, בניטרול השפעות שינויי שער חליפין, יגדלו ב-9% עד 10% ביחס להכנסות בשנה שעברה וזאת לעומת התחזית הקודמת שצפתה עלייה של 8% עד 9% בהכנסות ביחס להכנסות בשנה שעברה.
"הביקושים למוצרי החברה חזקים מאוד" אמר ג'יימס קווינסי, מנכ"ל קוקה קולה בשיחה עם האנליסטים שמסקרים את החברה "העלייה בהכנסות מיוחסת לעלייה באינפלציה (שגוררת עליית מחירי המכירה, נ"כ) במדינות כמו ארגנטינה אבל כרגע אנחנו רואים את האינפלציה מתמתנת" הוא אמר.
קוקה קולה, למרות הסנטימנט העולמי של הצרכנים שזועמים על עליות המחירים שנובעים כמובן מהאינפלציה, הצליחה קוקה קולה להעלות מחירים בממוצע בשיעור של 9% בעוד האנליסטים צפו שממוצע העלאות המחירים של החברה יהיה ברחבי העולם סביב ה-8%. 
במונחים של יחידות, הצליחה קוקה קולה להגדיל את הקיף המכירות שלה ברחבי העולם ב-2%, פחות או יותר סביב ממוצע התחזיות של האנליסטים, אולם בצפון אמריקה היא מכרה פחות מוצרים. כלומר המכירות שלה בצפון אמריקה במונחים של יחידות ירדו ב-1%.
קוקה קולה נסחרת לפי שווי חברה של 281.4 מיליארד דולר. מניית החברה עלתה ביותר מ-10% מאז תחילת השנה והיא נסחרת כיום בתשואת דיווידנד של 3%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העולם מתחמם זו הסיבה (ל"ת)
    שמעתי ש 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור