השוק

לשכת סוכני הביטוח נגד חברת פינק: "פרסומים כוזבים, מידע מטעה"

במכתב שנשלח לחברת ניהול ההשקעות, ביקשה שתסיר פרסומים שלדבריה הם פוגעניים נגד ציבור סוכני הביטוח, ולהפסיק פעולות ייעוץ פנסיוני ללא רישיון. "נראה כי כוונת החברה היא לפגוע במוניטין המקצועי של סוכני הביטוח, תוך קידום אינטרסים כלכליים". לשכת סוכני הביטוח: "פרסמו התנצלות פומבית"
מערכת ice | 
שלמה אייזיק (צילום יחצ)
לשכת סוכני הביטוח פנתה אתמול (רביעי) לחברת פינק ניהול השקעות בדרישה להסיר לכאורה פרסומים פוגעניים נגד ציבור סוכני הביטוח ולהפסיק פעולות ייעוץ פנסיוני ללא רישיון.
בפנייה ששלח היועץ המשפטי של הלשכה, עו"ד פיאד טמיש, צויין כי: "לאחרונה פורסמה סדרת פרסומים על-ידי חברת פינק המפיצים מידע כוזב כנגד ציבור סוכני הביטוח, הכוללים תיאורים כוזבים והטעיות פרסומיות מובהקות וחמורות כנגד הסוכנים. הפרסומים כללו אמירות וטענות, כגון: תיאור סוכני הביטוח בחוסר מקצועיות, אינטרסנטיות ודאגה לרווח אישי על פני טובת ציבור המבוטחים.
"נראה כי כוונת החברה היא לפגוע במוניטין המקצועי של סוכני הביטוח, תוך קידום אינטרסים כלכליים של חברת פינק – תוך פרסום מידע מטעה אשר עלול לפגוע באינטרסים מוגנים של ציבור המבוטחים ובניגוד להוראות חוק הגנת הצרכן. יש באותם פרסומים כדי להכתים את המוניטין המקצועי של כל אחד ואחד מסוכני הביטוח בישראל, בעלי עסקים קטנים ובינוניים, אשר שוקדים לקדם את טובת ציבור המבוטחים, לרבות במלחמה הנוכחית.

(צילום: לשכת סוכני הביטוח)
"הפרסומים של חברת פינק מציגים את הממשק הטכנולוגי שפיתחה החברה, כתחליף לגיטימי לייעוץ פנסיוני מקצועי, תוך הסתרת העובדה שאין לחברה רישיון סוכן או יועץ פנסיוני, או שאותו ממשק עצמו אינו מורשה לבצע פעולות המיוחדות לבעל רישיון. פעולותיה של פינק עלולות להטעות את הציבור לחשוב כי מדובר בשירות ייעוץ פנסיוני חוקי ומוסמך.

(צילום: לשכת סוכני הביטוח)
לשכת סוכני הביטוח דורשת מחברת פינק: "להסיר את הפרסומים לאלתר, לפרסם התנצלות פומבית שתתייחס להכפשות שנעשו ולפירוט ההטעיה, ולהבהיר כי הדברים אינם נכונים". עוד דורשת לשכת סוכני הביטוח כי החברה תתחייב להימנע מפרסומים דומים בעתיד, ותפסיק במיידית כל פעולה שעולה לכדי ייעוץ פנסיוני ללא רישיון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה