השוק

פרשת סלייס: נשיא לשכת סוכני הביטוח - "לבצע פניה יזומה לעמיתים"

שלמה אייזיק פנה במכתב מיוחד למנהל המיוחד שמונה מטעם רשות שוק ההון. במסגרתו דורש ממנו לפעול באופן יזום מול ציבור החוסכים בגילאי 70 ויותר. במכתב טוען אייזיק: "בית המשפט מאפשר לעמיתים בני למעלה מ-70 לפעול בכספיהם הן על דרך פדיונם מהחברה או ניודם לקופות גמל אחרות"
מערכת ice | 
שלמה אייזיק (צילום יחצ)
נשיא לשכת סוכני הביטוח, שלמה אייזיק, פנה במכתב מיוחד למנהל המיוחד שמונה מטעם רשות שוק ההון, הביטוח והחסכון בחברת הגמל סלייס, אפי סנדורוב, ובמסגרתו הוא דורש ממנו לפעול באופן יזום ובהיר מול ציבור החוסכים בגילאי 70 ויותר אשר ניהלו את כספם באמצעות החברה.
פנייתו של אייזיק מגיעה על רקע החלטת שופטת המחוזי בתל אביב, סיגל יעקובי, אשר הוציאה החלטה לפיה על המנהל המיוחד להתחיל בהשבת הכספים לציבור החוסכים בני למעלה מ-70 אשר ניהלו את קרנות הפנסיה והחסכון שלהם באמצעות סלייס.
במכתב, אשר נשלח עם העתקים לחברי ועדת הכספים של הכנסת וליו"ר הרשות, טוען אייזיק כי "הלכה למעשה, בית המשפט מאפשר לעמיתים בני למעלה מ-70 לפעול בכספיהם הן על דרך פדיונם מהחברה או ניודם לקופות גמל אחרות. לטעם לשכת סוכני הביטוח, יש מקום כי המנהל המורשה יבצע פניה יזומה לעמיתים בקופות הגמל של החברה המשתייכים לאוכלוסיית המבוגרים ויבהיר להם באופן מפורש מהות ההחלטה ודרכי הפעולה העומדות בפניהם".
חשוב לציין כי ללשכת סוכני הביטוח הגיעו פניות מצד ציבור החוסכים כי הם מתקשים בקבלת מידע מחברת סלייס והם אינם מקבלים תשובות ברורות בעניין כספי הפנסיה והחיסכון שלהם אשר מנוהלים באמצעות סלייס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה