מינויים

מנהל מורשה חדש בסלייס גמל: מנכ"ל עמיתים מונה לתפקיד

רשות שוק ההון אישרה את מינויו של מנכ"ל קרן הפנסיה עמיתים אפי סנדרוב למנהל מורשה בחברת הגמל הדיגיטלית סלייס, מינוי זה מגיע בעקבות אי סדרים חמורים בהתנהלות החברה כך הודיעה רשות שוק ההון
מערכת ice | 
אפי סנדרוב (צילום מתוך אתר המכללה למנהל, freepik)
מנהל מורשה חדש בחברת הגמל הדיגיטלית סלייס: רשות שוק ההון אישרה אתמול את מינויו של מנכ"ל קרן הפנסיה עמיתים אפי סנדרוב לתפקיד, זאת בעקבות דיווחים על אי סדרים חמורים בהתנהלות החברה, כך לפי הודעת רשות שוק ההון.
סנדרוב ינהל את עסקי החברה לפי הוראות שיקבל מממונה רשות שוק ההון ויפעל לתיקון הליקויים שהתגלו בניהול החברה וזאת במטרה להבטיח זכויות העמיתים של החברה ובפרט בפעילות קופות גמל בניהול אישי בהן החוסך מחליט כיצד להשקיע את הכסף. המינוי מגיע לאחר שסלייס הוזהרו מפני הליקויים אך למרות זאת לא תיקנו אותם.
כזכור לפני יותר מחצי שנה הטילה רשות שוק ההון עיצום כספי בסכום של 2,040,000 שקל על סלייס גמל בע"מ בגין אי מענה לפניות ציבור שהוגשו כנגדה. בשל הליכי ביקורת של רשות שוק ההון נמצא כי החברה לא השיבה ל-34 פניות ציבור שהוגשו כנגדה, ובכך הפרה את הוראות הרשות בנוגע לטיפול בפניות הציבור וכן לא פעלה כנדרש מול לקוחות החברה שנפגעו מפעולותיה.
כמו כן, הרשות מצאה ליקויים נוספים בהתנהלות החברה בכל הקשור לטיפול בפניות הציבור - סיווגים לא נכונים של פניות המשפיעים על דירוג החברה במדד השירות של רשות שוק ההון, עיכובים משמעותיים במענה לפניות ציבור נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה