מינויים

קבוצת בסט במינוי מסקרן: זה מנכ"ל החדש של החברה

קבוצת בסט המתמחה ביזום וביצוע פרויקטים גדולים בתחום הנדל"ן, מינתה את אסף סימון כמנכ"ל החדש של החברה. אסף סימון: "אני סמוך ובטוח שעם גב הקבוצה ואנשיה, חברת בסט ייזום תוביל את הענף בשנים הבאות"
מערכת ice | 
אסף סימון (צילום אריק סולטן)
קבוצת בסט, המתמחה ביזום וביצוע פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הנדל"ן, הודיעה על מינויו של אסף סימון כמנכ"ל החברה. לסימון ניסיון עשיר ונרחב בעולם הנדל"ן אשר בו הוא פועל למעלה מ-20 שנה. בתפקידיו הקודמים, כיהן סימון כסקטור הנדל"ן בבנק מזרחי טפחות, ואחר כך כ- 15 שנים בחברת אפריקה ישראל במגוון תפקידים.
אליאס טאנוס, מנכ"ל קבוצת BST ואחד מבעלי השליטה בקבוצה, בירך על המינוי החדש: "אני שמח מאד על הצטרפותו של אסף לכוח הניהול האיכותי של הקבוצה, ובטוח שבהובלתו חברת בסט ייזום תתפוס את מקומה בחזית הענף בשנים הבאות. אנו כקבוצה נעמיד את כלל המשאבים לטובת חברת בסט ייזום ונעניק לה את כל הכלים להצליח".
אסף סימון, מנכ"ל החברה בחדש, התייחס למינויו וסיפר על פועלו במסגרת התפקיד: בראש ובראשונה אני מודה על האמון שקיבלתי ממר אליאס טאנוס מבעלי הקבוצה, ממר רפי ביסקר יו"ר הקבוצה ומהפניקס, השותפים ב BST. אני סמוך ובטוח שעם גב הקבוצה ואנשיה, חברת בסט ייזום תוביל את הענף בשנים הבאות".
מלבד זאת, ציין אסף סימון: "הקבוצה אליה אני מצטרף בולטת למרחקים במצוינות העסקית, בשירות, באיכות ובבטיחות בכלל תחומי הפעילות של הקבוצה – היזום, הבניה, הגמרים ובפעילות הייזום בקנדה. אני סמוך ובטוח ששילוב הכוחות של כל הזרועות העיסקיות, ימשיך להצעיד אותנו קדימה לחזית הענף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה