השוק

הסכום נחשף: כמה תקבל שופרסל עבור מכירת פייבוקס?

שופרסל מנהלת משא ומתן למכירת מלוא החזקותיה בפייבוקס, לרבות שטרי ההון שהעניקה לה, לבנק דיסקונט לישראל בע"מ (המחזיקה בכ-50.1% מהון המניות של פייבוקס), בתמורה כוללת בסך של כ-77 מיליון שקל
כפיר אדר | 
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
אחרי שהמהלך הגדול והמשמעותי של המנכ"לים המשותפים של שופרסל יצא לדרך, עם מכירת האחזקות של שופרסל לבנק דיסקונט. כעת נחשף הסכום - כמה תקבל הרשת של האחים אמיר עבור פייבוקס?
הרשת מסרה: "בהמשך לאמור לפרק תיאור עסקי התאגיד במסגרת הדוח התקופתי של שופרסל בע"מ ("החברה") לשנת 2023, בדבר בחינת עסקה למכירת החזקותיה של החברה בחברת פייבוקס בע"מ (חברה פרטית, שהחברה מחזיקה בכ-49.9% מהון המניות שלה, "פייבוקס") ובהמשך לפרסומים בתקשורת, מעדכנת החברה, כי היא מנהלת משא ומתן למכירת מלוא החזקותיה בפייבוקס, לרבות שטרי ההון שהעניקה לה, לבנק דיסקונט לישראל בע"מ (המחזיקה בכ-50.1% מהון המניות של פייבוקס), בתמורה כוללת בסך של כ-77 מיליון שקל.

עוד הוסבר: "יודגש, כי למועד זה אין כל וודאות כי המשא ומתן יבשיל לכדי הסכם מכר מחייב בין הצדדים, וחתימת הסכם כאמור כפופה, בין היתר, לאישור האורגנים המוסמכים של הצדדים".
כזכור שופרסל נכנסה לשותפות עם דיסקונט בפייבוקס כבר לפני 3 שנים תחת ניהולו של אריק פרישמן. המהלך היה אז שבתמורה למועדון הלקוחות של שופרסל והאפשרות ללקוחות פייבוקס ליהנות מההטבות, קיבלה ענקית המזון את המניות חינם אין כסף, אולם מאז עברה השותפות כברת דרך, ובדו"ח החציון של 2023, שופרסל דיווחה כי פייבוקס רשמה הפסד המוערך ב־46 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה