ויראלי

עינב בובליל בדרמה רפואית ענקית: "היא התנפחה והתחילה להקיא"

עינב בובליל חשפה את דרמת הענק שהתרחשה במשפחתה, אחרי שכיסא נפל על ראשה של בתה שפונתה לבית החולים: "התחלתי להרביץ לעצמי על הראש כמו משוגעת"
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
עינב בובליל, כוכבת "האח הגדול" לשעבר ואושיית הרשת, חשפה הבוקר (חמישי) דרמה רפואית מלחיצה מאוד שהייתה לה עם בתה, אחרי שכיסא נפל לה על הראש ולדבריה היא "התנפחה והתחילה להקיא".
בראיון שערכה בובליל ל-TMI, היא סיפרה על רגעי הדרמה הגדולים. נפל עליה כיסא בר גדול ענק על העיניים. היא התנפחה והתחילה להקיא. הייתי איתה בבית חולים, במיון. היא פצועה, העין שלה סגורה". בובליל סיפרה בהמשך מה עשתה באותם רגעים: "התחלתי להרביץ לעצמי על הראש כמו משוגעת. בסוף רצתי אליה. אוי ואבוי זה היה מטורף".
כזכור, כוכבת הרשת חשפה לאחרונה את מצבה הבריאותי מול העוקבים והעוקבות שלה באינסטגרם. עוקבים של בובליל הבחינו שאמה, ורד בובליל, הגיעה לעזור לה להכנות לקראת ערב השבת, וביקשו לדעת מה מצבה הבריאותי. בובליל העלתה סשן של שאלות ותשובות, כשאחת מהן נשאלה: "מה אימא שלך באה לעזור לך בשישי? מה קרה?".
אושיית הרשת סיפרה: "יש לי בלטים בעורף, ובחודש האחרון יש לי כאבי תופת. אני הולכת נגד הבריאות שלי, ועושה ועושה ועושה בכל זאת, אבל השבוע כבר לא יכולתי יותר. הסיבה שאני תמיד עם העורף למטה כשאני מבשלת, כשאני מאפרת וכשאני בטלפון היא פשוט שיש לי כאבי תופת בשכמות, בעורף ובידיים. אז היא באה לבשל כי פיזית לא יכולתי לחתוך ולהכין. קבעתי תור שוב לסי.טי ולעוד רופאים לראות מה אני עושה עם זה. בעזרת השם בריאות איתנה לכולן ולי".
בהמשך, נתבקשה כוכבת הריאליטי לשעבר לספר על עוד פרטים בנוגע למצבה הרפואי אחרי שהדאיגה את העוקבים, וזו השיבה: "אין לי הרבה מה לשתף חוץ מזה שאלו כאבים 24/7. זה בא בתקופות, לפעמים כואב ולפעמים כלום. עשיתי השבוע מסאז' רקמות עמוק, שזה עזר לאותו היום וזהו. עשיתי גם דיקור סיני שגם עזר קצת, אבל אחרי תקופה זה חוזר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה