השוק

"ישרס השקעות" במהלך ענק: תרוויח עד 350 מיליון שקל מהמדינה

חברת הנדל"ן "ישרס השקעות", מדווחת כי זכתה במכרז של מנהל הדיור הממשלתי באגף החשב הכללי במשרד האוצר. מדובר במכרז לשכירת שטחים עבור משרדי ממשלה ובית משפט בפתח תקווה. שווי העסקה ינוע בין 280 לעד 350 מיליון שקל
מערכת ice |  1
שלמה אייזנברג (צילום ענבל מרמרי, shutterstock)
ברכות לאיש העסקים ויזם הנדל"ן שלמה אייזנברג, חברת הנדל"ן שבשליטתו "ישרס השקעות", הכריזה בסוף השבוע כי זו קטפה הישג משמעותי בתחום המכרזים. על פי הדיווח של חברת הנדל"ן "ישרס השקעות", זו זכתה במכרז לשכירת שטחים המיועדים למשרדי ממשלה ובית משפט שיוקמו בעיר פתח תקווה. 
על פי הדיווח של חברת ישרס השקעות, מדובר במכרז מנהל הדיור הממשלתי באגף החשב הכללי במשרד האוצר. על פי תנאי המכרז לשכירת שטחים עבור משרדי ממשלה ובית משפט, ישרס תשכיר למדינה שטחים של 20.5 עד 26 אלף מ"ר ואף תשכיר 460 מקומות חניה בפארק גיסין אשר ימוקם באזור התעשייה קריית אריה בעיר פתח תקווה. 
עוד נמסר מטעם ישרס השקעות, כי תקופת השכירות תתחיל ברבעון הראשון של השנה הבאה, ודמי השכירות ינועו בין 28 ל-35 מיליון שקל. אכן, מדובר באחת עסקאות הנדל"ן החשובות והגדולות של חברת הנדל"ן ישרס השקעות. על פי ישרס, שווי העסקה ינוע בין 280 לעד 350 מיליון שקל והמדינה תהיה רשאית להאריך את תקופת השכירות ב-5 שנים נוספות. 
המיליארדר שלמה אייזנברג הינו בעל השליטה במספר חברות ציבוריות, ישרס, מלם תים וערד. רק בחודש אוגוסט האחרון, רשמה חברת הנדל"ן שברשותו הישג מפואר ומרשים במיוחד.
על פי נתוני דו"ח הרבעון השני והמחצית הראשונה של שנת 2023, רשמה חברת הנדל"ן "ישרס השקעות" תוצאות חיוביות. על פי הנתונים,  ה-NOI מנדל"ן מניב ברבעון השני של שנת 2023 הסתכם בכ-114.6 מיליון שקל לעומת כ-99.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 15%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברת הנדלן המניב מספר 1 בישראל! (ל"ת)
    נביא 03/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור