השוק

'ישרס' מדווחת: עלייה של 25% בתשעת החודשים הראשונים ב-2023

בשורה לחברת 'ישרס': על פי התוצאות הכספיות של דוחות הרבעון השלישי, נרשמה עלייה גבוהה ב-FFO וב-NOI. שלמה איזנברג, יו"ר 'ישרס': "קבוצת 'ישרס' ממשיכה במגמת הגידול והצמיחה בהכנסות וברווח מפעילותה בנכסים מניבים בישראל"
מערכת ice | 
שלמה אייזנברג (צילום ענבל מרמרי, shutterstock)
חברת 'ישרס' אשר עוסקת בתחום הנדל"ן המניב ובתחום נדל"ן למכירה, פרסמה היום (שלישי) את תוצאות הדוחות הכספיות של הרבעון השלישי לשנת 2023. מתוך התוצאות עולה כי מגמת גידול הדו ספרתי ב-NOI וב-FFO נשארת יציבה על אף המצב הנוכחי. בדוחות הרבעון השלישי נרשמה עלייה ב-NOI בכ- 15% והסתכם בסכום של כ-116.8 מיליון שקל, בניגוד לרבעון המקביל בשנה שעברה שהסתכם בהכנסות של כ-101.4 מיליון שקל.
על פי הדוחות הכספיות של הרבעון השלישי, ניתן להבחין בגידול משמעותי כאשר  ה-FFO גדל בכ-25% והסתכם בכ-88 מיליון שקל בניגוד לסכום שפורסם ברבעון המקביל בשנה שעברה שהוערך בעלייה של כ-70 מיליון שקל. מתחילת שנת 2023, גדל ה-FFO ב-27% והסתכם בכ-258 מיליון שקל לעומת 203 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה. עוד דיווחה חברת 'ישרס', כי ההון המאוחד נכון ליום ,30.9.2023 הסתכם בכ-4.57 מיליארד שקל.  
שלמה איזנברג, יו"ר 'ישרס' התייחס להישג המרשים של החברה ואמר: "קבוצת 'ישרס' ממשיכה במגמת הגידול והצמיחה בהכנסות וברווח מפעילותה בנכסים מניבים בישראל. מצבה הפיננסי, מאפשר לה להמשיך גם בפיתוח נכסיה במטרה להגדיל את תיק הנכסים המניבים. כיום, עוסקת הקבוצה בבניה בפתח תקווה, רחובות וטירת הכרמל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה