בחירות 2022

ח"כ אבוטבול מאשים: "ליברמן מקבל אתרוג מהתקשורת"

נציג ש"ס אומר מה הוא חושב על הפרשה שמסעירה את ישראל ביתנו ובין השאר טוען כי התקשורת מאתרגת את ליברמן ועושה לו הנחות 
דוד זולדן | 
משה אבוטבול (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) בראיון בערוץ 14 אצל שי גולדן, על קמפיין ש״ס וטענותיו של יוסי כמיסה על כך שליברמן רצה ל"הוריד" ניצב במשטרה ואמר בנימה מבודחת: "ראשית ממליץ לא לדבר על ליברמן אם אין לך פוליסת ביטוח חיים מקיפה. דיברת, נעלמת". 
אבוטבול המשיך בנימה רצינית כי "למרבה הפלא ליברמן מקבל אתרוג מהתקשורת ומהפרקליטות ולדעת רבים זה רק בגלל דעתו הנחרצת כיום נגד נתניהו והחרדים. הוא במהלך השנים שינה קיצונית את דעותיו שהיו נגד הערבים ובעד החרדים ויש שסבורים שזה קשור לחקירותיו. לא מבין למה הנושא טרם נחקר בפרט שהמעיד מוכן להיבדק בפוליגרף, מספיק שאם רק 10% אחוז ממה שנאמר עליו לאחרונה נכון. כולם צריכים לדעת שכל הבחירות החוזרות שוב ושוב זה בגללו שחתך לכיוונים פוליטיים אחרים בצורה מוזרה ובלבל מדינה שלמה".
על קמפיין ש״ס אמר אבוטבול כי: "יוקר המחיה זה לא גימיק אלא מציאות חיים קשה וכואבת . ש״ס כיום היא המפלגה החברתית היחידה שנשארה בישראל במפה הפוליטית ואנו נעשה כל שביכולתנו למען המוחלשים. כרטיסי המזון שהתחייבנו זה לא רק הבטחה סתמית של בחירות של יו״ר התנועה הרב אריה דרעי, זה דבר שהוא כבר פעל ועשה לפני כשנה ודורש בצדק כתנאי להצטרפות לממשלה להחזיר את זה למשפחות הנאנקות תחת הסבל מכל המגזרים דתיים, חילונים, עולים מרוסיה ערבים ורעבים לכולם, מיליארד שקל זה לא הרבה מול מה שקיבל מגזר אחד 53 מיליארד שקל ללא מצמוץ ובושה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה