בחירות 2022

איילת שקד תצהיר שהיא בעד נתניהו? "יש תנאים"

חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד אמר כי הוא לא פוסל את המפלגה החדשה שהקימה שרת הפנים שקד עם יועז הנדל, אך מציב לה תנאים: "צריכה להצהיר שהיא בעד נתניהו, היא לא אמרה את זה, היא אמרה אני לא פוסלת את נתניהו, יש הבדל בין שני הדברים"
מערכת ice | 
איילת שקד (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
ארוכה הדרך לאיחוד בימין: בראיון לדוד בן בסט בתכנית ״הנבחרים״ ברדיוס 103FM, אמר חבר הכנסת דוד ביטן כי הוא לא פוסל את מפלגת "רוח ציונית" החדשה של שרת הפנים איילת שקד ושר התקשורת יועז הנדל, שבמסגרתה השניים ירוצו בבחירות הקרובות.
אבל ביטן הדגיש ששקד צריכה להצהיר שהיא תשב עם נתניהו. "אני אמרתי כל הזמן, שני תנאים יש לי לאיילת שקד: שהיא צריכה להצהיר שהיא בעד נתניהו, היא לא אמרה את זה, היא אמרה אני לא פוסלת את נתניהו, יש הבדל בין שני הדברים", אמר ביטן.
"דבר שני, אם היא תעבור את הארבעה מנדטים ברור שידברו איתה, אבל אני אומר לך, בגלל הרכב הרשימה שלה יש לנו בעיה, אני לא חושב שהנדל והאוזר יסכימו לחבור לנתניהו", ציין חבר הכנסת מהליכוד.
שותפה של שקד למפלגה החדשה, יועז הנדל, דווקא הכריז כי יתנגד לישיבה בממשלה צרה עם נתניהו: "אנחנו מתנגדים נחרצות לממשלה צרה של נתניהו שבה יעסקו אך ורק במה שטוב לו. אנחנו מתנגדים נחרצות לממשלה צרה משמאל עם המשותפת וגורמים קיצונים. יש בישראל ימין ממלכתי. לא יכפו עלינו לבחור בין שמאל מרכז לבין מחנה רק ביבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה