דיגיטל וטק

חברת התוכנה הישראלית חוגגת: זה שיתוף הפעולה החדש

חברת מוצרי התוכנה "מטריקס", חתמה על הסכם ייצוג עם ענקית התוכנה הבינלאומית "סינופסיס". טום הרמן, סמנכ"ל חברת "סינופסיס": "ההסכם שלנו עם מטריקס מוצרי תוכנה הוא אבן דרך משמעותי"

מערכת ice | 
שרון אקשטיין, מנהלת תחום פתרונות DevSecOps במטריקס (צילום דבורית פרימן)
חטיבת מוצרי התוכנה של חברת "מטריקס", הודיעה היום (רביעי) כי חתמה על הסכם לייצוג ישראלי של ענקית התוכנה הבינלאומית "סינופסיס", אשר מתמחה בהענקת פתרונות אבטחת יישומים ובעלת מחזור של למעלה מ-5 מיליארד דולר.
הפתרונות עטורי הפרסים של חברת "סינופסיס" למפיצים בישראל, מאפשרים הגנה על יישומים מפני סיכוני הסייבר. שרון אקשטיין, מנהלת תחום פתרונות DevSecOps ב"מטריקס", בירכה על הישג החברה: "שיתוף הפעולה עם סינופסיס מקנה לנו יכולת לספק פלטפורמה שלמה של פתרונות על ציר הפיתוח, משלב כתיבת הקוד ועד לשלב העלייה לאוויר, תוך בחינת כל האספקטים הרלוונטיים".
אקשטיין הדגישה את חשיבותו הרבה של שיתוף הפעולה המדובר: "זה יאפשר לנו לתת מענה לכל האתגרים, הצרכים והדרישות העדכניות כיום בשוק עבור כל לקוח שרוצה להגן על הסביבה שבה הוא מפתח".
מלבדה, גם שלומי צרפתי, מנהל המכירות האזורי ב"סינופסיס", בירך על שיתוף הפעולה: "חברת סינופסיס בחרה בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס כשותף אסטרטגי בישראל הודות למוניטין רב השנים שלה בהובלת פרויקטים איכותיים, עתירי מידע וניסיון שדורשים פתרונות אבטחה אמינים, מהירים ודינאמיים".
טום הרמן, סמנכ"ל חברת "סינופסיס", הגיב אף הוא ואמר: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה החדש, ההסכם שלנו עם מטריקס מוצרי תוכנה הוא אבן דרך משמעותי שיסייע להרחיב את ההיצע של סינופסיס בשוק הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה