השוק

ענקית הסייבר הישראלית בהחלטה דרמטית: מפטרת כ-15% מהעובדים

אורקה סקיוריטי, החליטה לפטר 60 מעובדי החברה, המהווים כ-15% מכוח האדם של החברה, כאשר מחציתם מהמטה שלה בישראל, זאת לצורך "ארגון מחדש". עם זאת, החברה מסרה כי לא תשאיר את העובדים לבד ותציע לחלקם תפקידים אחרים
מערכת ice | 
עובדי אורקה סקיוריטי (צילום אורקה סקיוריטי)
אורקה סקיוריטי, חברת הסייבר הישראלית, יצאה בהחלטה דרמטית במיוחד במסגרתה החליטה לפטר 60 מעובדי החברה, המהווים כ-15% מכוח האדם של החברה. כך פורסם היום (רביעי) ב"כלכליסט".
למעשה, מחצית מהעובדים שיפוטרו מגיעים ממטה החברה כאן בישראל, בעוד המחצית השנייה מגיעה משאר המקומות בהם עובדת החברה בעולם, בעיקר בבירת אנגליה, לונדון, בירת תאילנד, בנגקוק, פורטלנד ועוד מספר מרכזים של החברה בארצות הברית.
למעשה, בחברה מועסקים כיום 430 עובדים ברחבי העולם, כאשר על פי הדיווח, החברה לא מתכוונת להשאיר אותם לבד ומתכננת להציע, לפחות לחלקם, להשתלב בתפקידים אחרים בחברה. 
כזכור, אורקה סקיוריטי הוקמה בשנת 2019 על ידי שמונה מייסדים, שכולם עבדו יחד בחברת צ'ק פוינט. בין המייסדים של חברת הסייבר הישראלית ניתן למצוא גם את אבי שוע, שהיה המנכ"ל הראשון של החברה, גיל גרון, שהחליף את שוע בהמשך בתפקידו ומשמש כעת כמנכ"ל של החברה, מתן בן גור, לירן אנתבי, הדס אמיתי, שי פילוסוף, ווג’די זאבט ואתי שפיגל־חוברה.
מאורקה נמסר ל"כלכליסט" כי: "אורקה הגיעה לשיא של כל הזמנים מבחינת כמות הלקוחות, היקף הכנסות שגדל במאות אחוזים מאז גיוס ההון האחרון, ושביעות רצון הלקוחות לפי סקרים. עם זאת, כמו חברות נוספות שנדרשות להתייעל בתקופה זו גם אנחנו עוברים תהליך בארגון ונאלצים להיפרד מאנשים נפלאים, שעזרו להביא את אורקה למקום שבו היא נמצאת היום. בהתאם לארגון מחדש, חלק מהעובדים יוכלו להיקלט בחברה מחדש בתפקיד אחר. בנוסף, אורקה ממשיכה לגדול ולגייס עובדים למחלקות בחברה שממשיכות לצמוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה