דיגיטל וטק

חברת התוכנה מתחדשת: מי המנכ"ל החדש של הקבוצה?

פרוגיקס-IT הודיעה כי דניס אברמוב יסיים את תפקידו כתפקיד המנהל הכללי של הקבוצה. הוא צפוי להמשיך להישאר בחברה ולהוביל את תחום המיזוגים והרכישות. המנכ"ל הנכנס אריאל רטנר: "המציאות מחייבת חשיבה מחוץ לקופסה"

מערכת ice | 
אריאל רטנר (צילום לירון מולדובן)
אריאל רטנר מונה לתפקיד מנכ"ל קבוצת פרוגיקס-IT. הבוקר (שני) פרסמה הקבוצה כי רטנר צפוי להחליף בתפקידו את דניס אברמוב, שייסד את החברה ויישאר בה, והוא צפוי לנהל את תחום המיזוגים והרכישות. רטנר (51) יכהן כמנכ"ל הקבוצה המספקת פתרונות תוכנה, שירותי פיתוח והדרכת טכנולוגיה למגוון חברות בישראל.
מאחורי רטנר יותר מ-20 שנה בתפקידי מנהל בכיר בתחומי מערכות מידע ובצד העסקי-פיננסי. הוא מילא תפקידים מגוונים בעולם ה-IT בשילוב עם זיקה עסקית גבוהה. בתפקידיו האחרונים שימש כמנהל ענף קשרי מערכות מידע בחטיבת בריאות, לקוחות והפצה בכלל ביטוח ולפני כן כמנהל חדשנות טכנולוגית ומוביל תחום אג'ייל בכלל-IT. רטנר בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במנהל עסקים (EMBA) מהאוניברסיטה העברית.

"האתגרים הכלכליים והעסקיים של ארגונים כיום הולכים ומתעצמים כתוצאה ממצב הכלכלה, מקרו ומיקרו. זה מחייב חשיבה מחוץ לקופסה", מצהיר רטנר, "בזה אנחנו מתמחים. נביא לפריצה למגזרי שוק חדשים ולהרחבת המוצרים והשירותים שאנו מציעים ללקוחות". חברת פרוגיקס הוקמה על ידי אברמוב ופועלת בשלושה תחומי עיסוק: פיתוח פתרונות תוכנה, ייצוג והטמעת פתרונות תוכנה וחטיבת הדרכה, העוסקת בפיתוח תוכנה וטכנולוגיה לילדים ונוער ולמבוגרים, המעוניינים לפתוח דלת לעולם ההיי טק. 
על לקוחות החברה נמנים על כלל הענפים במשק, ביניהם: ביטוח, בנקאות, ממשלה, בריאות, קמעונאות ועוד. בין הפתרונות המוצעים על ידי החברה נכללים כלים ייחודיים ובלעדיים לשיפור תהליכי העבודה, לשיפור תובנות בקשר עם לקוחות, לשיפור חוויית המשתמש, להבנת תהליכי שוק, טרנדים ומגמות צרכניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה