דיגיטל וטק

מאסק בצרות: עשוי להפסיד 75 מיליון דולר עד סוף השנה

הרשת החברתית X שבבעלות מאסק עשויה להפסיד עד סוף השנה 75 מיליון דולר בהכנסות מפרסום לאחר שמספר חברות גדולות השהו את מסעות הפרסום שלהם בפלטפורמה
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
אילון מאסק בצרות: אתר הניו יורק טיימס מדווח שהרשת החברתית X הנמצאת בבעלותו עשויה להפסיד עד סוף השנה 75 מיליון דולר בהכנסות פרסום, זאת מאחר ומספר חברות גדולות הודיעו כי הן משהות את מסעות הפרסום שלהם בפלטפורמה. בשבוע שעבר פורסמו ברשת מספר מודעות אנטישמיות, מהלך שהוביל את האחים וורנר להשהות את הפרסום שלהם דרך רשת הטוויטר לשעבר.
רשת X הכחישה את המיוחס לה ותבעה את החברה שטענה שפרסומים של חברות גדולות כולל אפל ואורקל, הופיעו לצד פוסטים שתמכו באדולף היטלר והנאצים. מסמכים פנימיים שפורסמו על ידי הניו יורק טיימס פירטו כי חברות כמו אמזון, קוקה קולה ו-AIRBNB עצרו או שוקלות לעצור את פרסום המודעות שלהן ברשת החברתית.
מדובר בסכום של 11 מיליון דולר הנמצא בסיכון והנתון המדויק השתנה מאז, כאשר חלק גדול מהמפרסמים חזרו לפרסם בפלטפורמה ואילו אחרים הגדילו את ההוצאות שלהן. החברה לא הגיבה לפרסום.

מאז רכש מאסק את הרשת החברתית טוויטר בשנה שעברה, שינה את שמה לרשת X, מפרסמים רבים החלו לברוח מפרסומים ברשת החברתית לאור העלייה הגוברת בפוסטי שנאה. לפי פרסומים האחרונים ההכנסות מפרסומות של הפלטפורמה נחתכו ב-55% לחודש מאז השתלט מאסק על הרשת בשנת 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה