ויראלי

עינב בובליל חוזרת בתשובה מלאה? "כל פעם מתחזקת קצת"

כוכבת הרשת סיפרה: “אני מאמינה בקב”ה, שום דבר לא שלי והכל שלו, אם הוא בחר לתת לי זאת אומרת שמגיע לי ואם יבחר לקחת ממני אז זה מה שמגיע לי, בסוף הכל מאת השם יתברך, שייתן לי רק בריאות, זה מה שאני מבקשת כל הזמן, בסופו של דבר אנחנו הולכים למעלה ואנחנו לא לוקחים איתנו כלום, הכל של השם יתברך"
מערכת ice |  1
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)

צדיקה של ממש? הידוענית עינב בובליל, כוכבת האח הגדול לשעבר וכיום אחד מכוכבות הרשת הבולטות בישראל עם מאות אלפי עוקבים, סיפרה בראיון לעיתונאית יפעת הללי אברהם במגזין ‘מאקו’ על החזרה שלה בביתה בתשובה וגם על חוק הגיוס.
 

בין היתר סיפרה:  “אנחנו שומרים מצוות ושבת בבית. אני כל הזמן מתקרבת יותר בדת, יש תרי”ג מצוות, אני כל פעם מתחזקת קצת - פעם ברכת המזון, פעם תפילת השחר, שמירת שבת, כיסוי ראש ביום שישי, נידה, לשלוח את הבן שלי לבית ספר יותר דתי, לתת עוד צדקה, עוד חסד, אין סוף למצוות שאפשר לעשות. בכל משלוח של מותג האיפור שלי אני שולחת מתנה ממני – “ספר דברים’ שזה סגולה לכל הישועות, הספר הוא לא בעלות של האיפור, אני משלמת עליו וזה יוצא סכום מאוד גדול בחודש כי זה אלפי משלוחים, זו הכרת הטובה שלי להשם, אתה נותן לי, אני מאדירה אותך. הדת היא דבר יפה, זה שאנשים מנסים להראות את זה בתור משהו קיצוני שיושב על המדינה זה לא נכון, הדת היא אהבת האחר קודם כל”

 



עוד סיפרה: “אני מאמינה בקב”ה, שום דבר לא שלי והכל שלו, אם הוא בחר לתת לי זאת אומרת שמגיע לי ואם יבחר לקחת ממני אז זה מה שמגיע לי, בסוף הכל מאת השם יתברך, שייתן לי רק בריאות, זה מה שאני מבקשת כל הזמן, בסופו של דבר אנחנו הולכים למעלה ואנחנו לא לוקחים איתנו כלום, הכל של השם יתברך. אני מפרסמת ברשתות החברתיות הרבה אמונה והתקרבות לדת, מתוך אהבה ולא מתוך הדתה וכפייה, אני קרובה לקב”ה ומקרבת בנות וגורמת לבחורות לעשות מצוות, להיות בשלום בית עם הבעל והילדים וכל כך הרבה דברים טובים, אני קוראת לזה משפיענית לטובה”.

על חוק הגיוס אמרה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים: “אני חושבת שמי שהוא באמת עילוי בתורה ויושב 24/7 ומתפלל על עם ישראל, אין בעיה, אבל כל מי שאומרים שהוא לא תלמיד ישיבה, צריך להתגייס”.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה החזרה בתשובה שניפחה לך את השפתיים? (ל"ת)
    RZ 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור