ויראלי

כוכבת הרשת בחשיפה מטלטלת: "ברגע שבלעתי את זה הכל נהיה מוזר"

כוכבת הרשת מרומניה סטפניה קוסטקה המוכרת גם בכינוי Lolrelai, חשפה מקרה מטלטל בו חווה אונס על ידי רופא שיניים שפיתה אותה להגיע לקליניקה שלו. קוסטקה סיפרה: "ברגע שבלעתי את החומר הזה הכל נהיה מוזר". רופא השיניים קוסטין יוליאן ברקט הורשע מאוחר יותר בשורת עבירות מין ונידון למאסר
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשויות החוק ברומניה גזרו 10 שנות מאסר ותשלום פיצויים של 50,000 אירו, כנגד קוסטין יוליאן ברקט רופא שיניים לאחר שהוא נמצא אשם במקרה אונס חמור שביצע ב-2020. במהלך החקירה נמצא שברקט, סימם את אחת המטופלות שלו ולאחר מכן אנס אותה.
הפרשה, עלתה לכותרות ברומניה לאחר שברקט הורשע באונס של כוכבת הרשת המקומית סטפניה קוסטקה המוכרת גם בשם.Lolrelai  קוסטקה, טענה בעדותה בבית המשפט שברקט, יצר עמה קשר והציעה לה לבוא למרפאה שלו וקבל שורה של טיפולים ללא תשלום. במהלך הטיפול, כך על פי טענתה הוא סימם אותה.
 

לפי הפרטים שמסרה בעדותה, קוסטקה אמרה שברקט מרח על החניכיים שלה חומר כלשהו וביקש ממנה להשאיר אותו בפה ולא לשטוף אותו: שאלתי אותו בשלב מסוים אם אני יכולה לשטוף את הפה והוא אמר לי 'לא, את חייבת לבלוע את זה'. ברגע שבלעתי את החומר הזה הכל נהיה מוזר".
לאחר שהחומר השפיע עליה, ברקט לקח אותה לביתו ושם הוא אנס אותה. תיעודיים מתוך מצלמות האבטחה בניין שבו הוא מתגורר חושפים את הרגעים המצמררים בהם הוא מוביל את כוכבת הרשת במעלה המדרגות הישר אל דירתו. בסרטונים, ניכר שקוסטקה לא מודעת לסיטואציה שמתרחשת מסביבה.
מאוחר יותר כשהיא שבה לביתה, השותפה שלה הבינה שמשהו לא טוב קרה והזעיקה אמבולנס. היא התייחסה לכך בעדותה ואמרה: "השותפה שלי סיפרה לי כל מה שקרה. אני לא זוכרת שום דבר".
ברקט מצידו הכחיש לאורך כל הדרך את ההאשמות שהועלו נגדו וטען שהחומר שהוא מרח לקוסטקה על החניכיים הייתה תרופה מאלחשת בשם ג'ל לידוקאין. יתרה מזו, הוא סיפר שהוא לקח אותה לביתו בגלל שזו טענה שהיא לא מרישה טוב.
אדריאן קוקוליס עורך דינה של קוסטקה, טען כי: "הנאשם התעלל בנשים נוספות ולמרות זאת, הפרקליטות התעלמה מהתלונות שלהן בטענה שלא היה מספיק ראיות". אכן בעקבות חשיפת הפרשה לאט לאט החלו להגיע תלונות מפי קורבנות נוספים שהעידו שגם הן חוו תקיפה מינית על ידיו.
 

אושיית הרשת התייחסה לגזר הדין בחשבון האינסטגרם ושיבחה את כל מי שתמך בה בתקופה הקשה בחייה: "רציתי להודות מקרב לב לכל האנשים מאחורי הניצחון הזה, הצלחנו לעשות את זה, אפילו שאנחנו ברומניה. תודה רבה לשאר הקורבנות שלא שתקו ודיברו על הדברים האיומים שהוא עשה להן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה