דיגיטל וטק

וואן טכנולוגיות מסכמת רבעון שלישי: עלייה של 13% בהכנסות החברה

וואן טכנולוגיות מצהירה על צמיחה משמעותית ברבעון השלישי כ-13% לכ-898 מיליון שקל כאשר הרווח הנקי עלה בכ-9% לכ-47 מיליון שקל. מנכ"ל וואן טכנולוגיות: "נמשיך לפעול לצמיחת החברה ולסייע ככל האפשר למשק הישראלי ולכלכלת המדינה"

מערכת ice | 
עדי אייל, מנכ"ל חברת ONE (צילום Regev Art Photography)
וואן טכנולוגיות מסכמת את הרבעון השלישי של השנה הנוכחית עם צמיחה משמעותית בהכנסות ושיפור ברווח הנקי.  עדי אייל, מנכ"ל וואן טכנולוגיות התייחס לכך ואמר: "אנו מציגים צמיחה חזקה במיוחד בתחום פעילות הענן, בפרויקטים במגזר הציבורי בעיקר בתחום התשתיות, ובפתרונות דיגיטל מבוססי Salesforce ללקוחות בחו"ל. נמשיך לפעול לצמיחת החברה, תוך בחינת מיזוגים ורכישות שיאפשרו לנו להציע סל פתרונות נוסף ועדכני לקהל לקוחותינו, ולסייע ככל האפשר למשק הישראלי ולכלכלת המדינה לפעול עד כמה שניתן כבשגרה".
לצד הצלחת החברה ברבעון השלישי, חשף מנכ"ל וואן טכנולוגיות עדי אייל, כי המלחמה הנוכחית לא פסחה על אותה חברה: "לצערנו גם בוואן יש נגיעה באופן ישיר, כאשר 3 מהנופלים במערכה הינם ילדיהם של עובדינו. לצד זאת 37 מעובדינו הינם מיישובי העוטף וכ-500 מעובדי הקבוצה מגויסים כיום לשירות מילואים פעיל. אנו פועלים לסיוע ותמיכה בהם ובמשפחותיהם, ובמקביל עושים את כל הניתן לשמירת החברה בתפקוד מלא ככל האפשר".
כאמור, לאור הצמיחה המשמעותית בהכנסות וברווח הנקי של החברה, וואן טכנולוגיות מדווחת כי ההכנסות ברבעון השלישי של שנת 2023 צמחו בכ-13% לכ-898 מיליון שקל, בהשוואה לכ-792.3 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. בנוסף לכך, הרווח הנקי של החברה עלה אף הוא בכ-9% לכ-47 מיליון שקל לעומת כ-43 מיליון שקל ברבעון בשנה שעברה. כידוע, וואן טכנולוגיות הינה חברת ה-IT השנייה המובילה בארץ. החברה מעניקה שירות לפתרונות מחשוב טכנולוגיים במגזרי המשק השונים ומניית החברה נכללת במדד ת"א 125.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה