דיגיטל וטק

מנכ"ל דיגיטל טורביין גל אביב: "עושים פעילויות התנדבותיות בנוסף לעבודה השוטפת"

גל אביב מנכ"ל חברת דיגיטל טורביין נסחרת בבורסה לניירות ערך האמריקאית ומתמקדת בעולם הפרסום והאפליקציות במובייל בראיון מיוחד ל-ice מסביר על השפעת המלחמה על החברה, על פעילויות ההתנדבות שהחברה מקדמת וגם על העבודה עם הגורמים בחו"ל איתם נמצאת החברה בקשר
טל גורן |  1
גל אביב (צילום טל שחר)
חברת דיגיטל טורביין, היא חברה נסחרת בבורסה לניירות ערך האמריקאית וקיימת משנת 1998. החברה מתמקדת בעולם הפרסום והאפליקציות במובייל. משרדי החברה בישראל משמשים כמרכז טכנולוגי משמעותי עם למעלה מ - 120 עובדים, רובם בתפקידים טכנולוגיים. לחברה כ-1000 עובדים במרכזים ברחבי העולם: רחבי ארה״ב, ברלין, לונדון, סין, יפן, קוריאה וטורקיה. החברה רכשה והתמזגה עם מספר חברות שנרכשו בשנים האחרונות, Fyber, AdColony ו-APPRECIATE, וכל יכולות החברות יחד מהוות את מגוון המוצרים והשירותים תחת המותג Digital Turbine.
החברה עובדת עם יצרני הטלפונים, ספקי שירותי הסלולר, מפתחי האפליקציות והמותגים הגדולים בעולם. הטכנולוגיה של דיגיטל טורביין מוטמעת על למעלה מ-800 מיליון מכשירים בעולם, וטכנולוגיית הפרסום באפליקציות שלה מגיעה ללמעלה מ 1.2- מיליארד משתמשים כל חודש.
בראיון מיוחד ל-ice מספר מנכ"ל החברה גל אביב על השפעת המלחמה, פעילויות ההתנדבות למען תושבי הדרום אותם מקדמת החברה וכן על העבודה עם החברות מחו"ל איתם נמצאת החברה בקשר.
איך המלחמה משפיעה על צוות עובדי החברה, על הפעילות ובאיזה אופן?
"אנחנו מרגישים את ההשפעה על החברה בשלושה מעגלים: המעגל הראשון הוא עובדים שגויסו למילואים. עובדים שהפכו תוך רגע למגויסים ונמצאים באפס זמינות, כמובן, וזה מעמיד אתגר לכל ארגון. לשמחתי העובדים הלא מגויסים מבינים את גודל המשימה ונרתמו עם המון רצון ומוטיבציה לתמוך איפה שצריך. מה שעזר לנו ולעוד חברות במשק זאת ההתנסות בקורונה, גם אז נכפה עלינו להסתגל במהירות למציאות חדשה, אנו מעריכים מאוד כל עובד אצלנו שגויס ורואים ביכולת שלנו לשמר שגרת עבודה רציפה וכלכלה מתפקדת פנימה והחוצה חלק מהמחויבות שלנו לסיפור הגדול יותר."

"המעגל השני הם עובדים עם בני משפחה או קרובים המעורבים בלחימה בצורה כזאת או אחרת. יש לכך השפעה ישירה על זמינות העובד וסביבת העבודה בבית לאור המצב המיוחד - ואנחנו כמובן מבינים את האתגר הספציפי ורוצים לתת את המקום הראוי לעובדים במעגל הזה."
"המעגל השלישי הוא המעגל של כל שאר העובדים. אלו שאינם מגויסים ישירות או מתמודדים עם בן משפחה מגויס. העובדים האלו מתנדבים, מובילים יוזמות מדהימות, עובדים למען החברה הישראלית - בזמן שהם ממשיכים את עבודתם בחברה, עם ההתאמות הנדרשות."
"חלקם התמקדו בפעילות התנדבות וסיוע לתושבי העוטף וכוחות הביטחון מזור לנפש אנחנו מכילים את הסיטואציה על כל גווניה מאחר ומדובר באירוע רגשי מורכב מאוד. התפקיד שלנו כצוות הנהלה הוא לייצר את תחושת ההכלה הלכה למעשה ולצד זה לשמר עבודה רציפה. מובן לי לגמרי אם תפוקה יורדת, וכל צוות ההנהלה נמצא עם היד על הדופק ומבקש גם מהעובדים רעיונות לאיך אפשר לעזור ולסייע, תוך שאנחנו מוודאים שאנחנו לומדים ומשתפרים עם ההתפתחות במצב."
"הקושי הנפשי הוא כרגע בראש העדיפויות. אנחנו משתדלים לא להעמיס ולפזר את המשימות ככל האפשר, מאפשרים גמישות מלאה מבחינת שעות העבודה, ועבודה מהבית, כולל אפשרות לעובדים שקשה להם לעבוד כעת לנוח בבית."
 
"לצד כל פעילויות ההתנדבות שהחברה מקדמת  החלטנו גם לתמוך בכל עובד בחברה דרך מענק של 2000 ש"ח שיכל לבחור אם לקבל או לתמוך בעמותה, הדבר שקרה מיד לאחר מכן היה מרגש מאוד, עובדים רבים החליטו לתרום את הכסף לתושבי העוטף ולשלל היוזמות שתומכות בהם בזמן הקשה הזה."
מה הפידבק שאתה כמנכ"ל מקבל מהגורמים בחו"ל מולם אתה בקשר?
"מכיוון שאנחנו חברת טכנולוגיה גלובלית, למלחמה עד כה לא הייתה השפעה משמעותית על הפעילות הפיננסית שלנו. הקולגות שלנו מחו״ל, ממש בכל העולם, הראו רגישות אדירה ואכפתיות אמיתית - וניתן להרגיש איך היחסים הפורמליים מתהדקים והופכים ליותר חמים לאור המצב. כל שיחה עם גורם מחו"ל מתחילה בדאגה לשלומנו וצוות העובדים ולפעמים יש תחושה שחלק מהקולגות בחו״ל עוקבים בצורה כל כך אדוקה למתרחש בישראל שהם אפילו מעודכנים יותר ממני על הנעשה בחדשות."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד, ראוי להערכה
    תומר 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התנהלות רגישה ומכובדת של החברה והמנהל, ככה צריך!
    סגור