דיגיטל וטק

אונליפאנס הכניסה כחצי מיליארד דולר בשנה: הבעלים קיבל דיבידנד עצום

אונליפאנס דיווחה שהרווחים שלה צמחו לכחצי מיליארד דולר בשנת 2022. נוסף על כך, הבעלים יקבל דיבידנד עצום של לא פחות מ-338 מיליון דולר
מערכת ice | 
צילום Gabby Jones/Bloomberg via Getty Images
פניקס אינטרנשיונל, חברת האם של אונליפאנס, הרשת החברתית שצמחה בשנה האחרונה ומשמשת כפלטפורמה לידוענים, מוזיקאים, דוגמנים וכ'ו, בה הם יכולים לחשוף את עצמם וגופם ולקבל עבור כך כסף, דיווחה על תוצאותיה הכספיות, בהן הרווח של החברה הגיע לכחצי מיליארד דולר בשנת 2022.
על פי הדיווח של הפלטפורמה, כיום פעילים בה למעלה מ-3 מיליון יוצרים, ולא פחות מ-240 מיליון משתמשים בסך הכל. לבעל המניות של החברה, ליאוניד רדבינסקי, יש לא פחות מהון אישי שמוערך כעת ב-2 מיליארד דולר. 
עוד דיווחה החברה כי למעשה מספר המיוצרים בה קפץ מ-2021 בלא פחות מ-47% לעומת התקופה המקבילה ב-2021, ומספר המשתמשים בפלטפורמה צמח ב-27%. עוד נמסר כי יותר מ-5.5 מיליארד דולר הוצאו באונליפאנס בשנה שהסתיימה בנובמבר 2022, עלייה מ-4.8 מיליארד דולר ב-2021.
בתוך כך, ב-BBC דיווחו כי הבעלים של הפלטפורמה המצליחה, שרושמת עלייה מטאורית בשנה האחרונה, קיבל סכום עצום של דיבידנד שמסתכם בלא פחות מ-338 מיליון דולר. במסמכים שהוגשו לרשם החברות בבריטניה נכתב בין היתר כי: "אונליפאנס רשמה שיא של צמיחה ורווחיות. אלה משקפים את צמיחת הפלטפורמה במונחי עוקבים ויוצרים, וכן צמיחה ברווחים של היוצרים הקיימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה