דיגיטל וטק

בכיר לשעבר בגוגל יעמוד בראש הזרוע האמריקאית של AI21 הישראלית

חברת AI21 Labs פותחת משרדים בארצות הברית, וממנה את פנקג' דוגאר, בכיר לשעבר בגוגל ודאטהבריקס, לעמוד בראש הזרוע האמריקאית של החברה

מערכת ice | 
פנקג' דוגאר (צילום יח"צ)
חברת AI21 Labs, המפתחת מודלי שפה גדולים (LLM) ואת אפליקציית Wordtune, מודיעה על פתיחת משרדים חדשים בארצות הברית ועל מינוי פנקג' דוגאר (Pankaj Dugar) לסגן נשיא בכיר GTM ומנכ"ל הזרוע הצפון אמריקאית של החברה.
דוגאר יוביל את תהליך ההתרחבות של AI21 Labs בשוק האמריקאי, תוך התמקדות בפיתוח ובנייה של קשרים עסקיים חדשים עם חברות הנמנות על קבוצת "Fortune 500 Companies", הכוללת את חברות הטכנולוגיה הגדולות ביותר בארצות הברית.
דוגאר בעל יותר מעשור של ניסיון בניהול בחברות טכנולוגיה מובילות, ביניהן Databricks, Google ו-Hewlett-Packard. הוא מחזיק בתואר ראשון במדעי המחשב מדרטמות' קולג' ותואר שני מבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת הארוורד.

ההחלטה של AI21 Labs לפתוח משרדים בארצות-הברית היא המשך של מגמת החברה להתרחב לשווקים בינלאומיים. בשנה האחרונה הוכפל כח-האדם שלה אל מעל 200 עובדים, והיא מגייסת לתפקידים רבים בכל מחלקות החברה. מהלך ההתחרבות הזה יאפשר ל-AI21 Labs להרחיב משמעותית את שיתופי הפעולה הקיימים שלה בארצות הברית, וליצור הזדמנויות חדשות.
"אני עד לתנופה שמייצרת הבינה המלאכותית הגנרטיבית בארצות הברית ולביקוש העצום של חברות המחפשות לאמץ את הטכנולוגיה החדשה", אומר דוגאר. "אני נרגש לקבל על עצמי את המשימה להרחיב את הנוכחות של AI21 Labs בארצות הברית, ולייסד שותפויות חדשות עבורה".
אורי גושן, מייסד ומנכ"ל משותף, AI21 Labs: "בתקופה בה אנו ממשיכים כל העת לייצר פתרונות חדשניים בתחום הג'נרטיב AI, אנו נרגשים לצרף את פנקג' לצוות AI21 Labs. אנו סמוכים ובטוחים שפנקג' יוביל בהצלחה את התרחבות שיתופי הפעולה האסטרטגיים של החברה בארצות הברית, שיאפשרו לנו להמשיך ולשרת מאות חברות, ארגונים ועסקים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה