דיגיטל וטק

נטורל אינטליג'נס אירחה משפיעני רשת לכנס קיץ מיוחד

נטורל אינטליג'נס אירחה לאחרונה את אירוע הקיץ השנתי של ארגון TeenK, ארגון של קהילת המשפיעים והמשפיעות. בכנס דיברו בכירים מתחומים שונים
מערכת ice | 
ליאון והפשוטע (צילום אביב אור גל)
חברת ההייטק נטורל אינטליג'נס, מובילה עולמית בתחום ההשוואות המקוונות, אירחה במשרדיה את האירוע הקיץ השנתי של קהילת המשפיעים והמשפיעות של ארגון Teenk - משרד פרסום לנוער וצעירים.
באירוע השתתפו כ-100 בני נוער משפיעני רשת והוא נערך בהנחיית לאון שניידרובסקי, פיינליסט העונה הראשונה של האח הגדול ומשפיען רשת.
באירוע דיברו טל רובינצקי - ראש צוות הסושיאל של כאן 11, לאה ריינר - סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה שסיפרה על מאוחרי הקלעים של גלידת קראנצ' פיסטוק וקורנפלקס, רינה וייסמן – מחברת הספר "איך מדיטציה מעצימה אותנו" ויוצרת התוכן המוכרת בטיקטוק כמי ששואלת אנשים "מה החלום שלהם". הערב הסתיים בפאנל שאלות תשובות עם "הפשוטע" - בר אלמליח.
כזכור, נטורל אינטליג'נס ערכה לאחרונה סקר בו בדקה את הקשר בין פעילות ברשתות חברתיות לבין ירידה בסיכויים להתקבל למקום עבודה. לפי בדיקה שנערכה בקרב 500 מנהלי גיוס ו-500 מחפשי עבודה מתברר כי עבודה מרחוק הפכה להיות תנאי ניכר וחשוב בקרב מחפשי העבודה ומנהלי הגיוס ממש לא ציפו לכך.
מהסקר, שנערך בארה"ב, התגלה כי 76% ממנהלי הגיוס מאמינים כי מועמדים יסכימו להשתכר פחות כדי שיתאפשר להם לעבוד מרחוק. הנתון גבוה אף בקרב המועמדים עצמם שהעידו ב-84% שיהיו מוכנים לקבל פחות שכר עבור האפשרות לעבוד מרחוק.
א רק זה, מתברר כעת כי מנהלי גיוס פונים כיום לרשתות החברתיות שלכם, לקראת הגיוס וחתימת החוזה, במטרה להסיק מסקנות על האישיות שלכם וכדי להבין אם אתם מתאימים להוויי הכללי במשרד. לפי כהן, עיסוק בנושאים בלתי הולמים ברשתות החברתיות עלולים להיות סיבה ניכרת להחלטה של המעסיק לא לגייס את העובד
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה