דיגיטל וטק

איזו חברת סלולר מספקת את השירות האיכותי ביותר? המדד חושף

על פי מדד חברת Tutela, סלקום מספקת ללקוחותיה את רשת הדור ה-5 האיכותית והמהירה בישראל בארבעת המדדים המובילים: מהירויות העלאה והורדה, יציבות השירות ושיהוי
מערכת ice |  3
ניידים (צילום pexels)
סלקום מפרסמת היום (חמישי) כי על פי מדד חברת Tutela, חברה המתמחה במדידת חווית הלקוח של המשתמשים הסלולריים ברחבי העולם, עולה באופן מובהק כי סלקום מספקת ללקוחותיה את רשת הדור ה-5 האיכותית והמהירה בישראל בארבעת המדדים המובילים: מהירויות העלאה והורדה, יציבות השירות ושיהוי.
יתרונות איכותיים אלו מאפשרים ללקוחותיה של סלקום בדור ה-5 ליהנות מחוויית צפייה איכותית בווידאו, שיחות וועידה בווידאו, חוויית גיימינג מעולה, שירותי "פס רחב" כגון הורדת והעלאת תכנים מהירה לרשתות חברתיות או לצרכי יום-יום כגון עבודה, פנאי ועוד.

בנוסף, על פי נתוני המשרד להגנת הסביבה המתפרסמים מעת לעת, סלקום היא החברה עם פריסת הדור ה-5 הרחבה ביותר בישראל: עם לא פחות מ-658 אתרים פעילים ברחבי הארץ, כך שלמעשה היא מובילה בפריסה ביתרון של כ-20% בכיסוי על פני החברות האחרות. נתוני הפריסה נכונים למועד הפרסום ועל פי סלקום, היקף הפריסה הורחב מאז אף מעבר לכך.
אבי גרינמן, סמנכ"ל הנדסה בסלקום: "התוצאות מדברות בעד עצמן.- במהלך השנה האחרונה, פתחה סלקום פער משמעותי באיכות וביצועי הרשת והיא ממשיכה בהשקעות נרחבות בתחום זה."
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "סלקום פועלת כל העת כדי לקדם את תשתיות דור 5 ברחבי מדינת ישראל, על מנת לאפשר לכל האזרחים ליהנות מקליטה סלולרית מעולה בכל מקום ובכל עת, בין אם בישובים, בדרכים, באצטדיונים או בהופעות. ואנו מתכוונים להמשיך ולהשקיע את מרב המאמצים והמשאבים על מנת לקדם את חווית הגלישה בדור ה-5 בפריסה נרחבת כמה שיותר."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא אתקרב לחברה הזו לעולם ! (ל"ת)
    איציקו 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    היה לי מספיק מסלקום בלשון המעטה. (ל"ת)
    ד 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    כתבה ממומנת (ל"ת)
    מאיר המהיר 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור