דיגיטל וטק

פועלים לשיפור איכות הגלישה: הטלפונים האלו יפסיקו להתחבר לרשתות

רשתות מדור 2 ו-3 ייסגרו בעוד כשנתיים, במקומם יקומו רשתות דור 5 שישפרו את איכות הגלישה בטלפונים. הנפגעים מהמהלך: חרדים המשתמשים בטלפונים כשרים
מערכת ice | 
חסימה טלפון (צילום freepik)

שינוי משמעותי יחל בחודש יולי הקרוב בכל הנוגע לאיכות הגלישה בטלפונים: כאשר תדרים מדורות 2 ו3 ייסגרו ובמקומם יחלו לפעול רשתות דור 5 שישפרו את איכות הגלישה באינטרנט מהטלפונים הסלולריים.

מי שייפגע מהמהלך הזה הם בעיקר משתמשי הטלפונים הכשרים מדורות 2 ו-3 אשר ימשיכו לפעול עד לתחילת חודש יולי הקרוב, בעוד המכשירים שאינם מחוברים לדור 4 לא יוכלו יותר להתחבר לרשת.
היתרון הגדול בשינוי זה הוא בנוגע לאיכות האינטרנט שצפוי להשתפר משמעותית אולם מי שייפגע הם המכשירים שלא תומכים ברשתות החדשות, בנוסף מכשירים אלה יעלו יותר יקר באופן משמעותי לעומת מכשירים התומכים בדורות 2 ו-3.
 


רפורמה זו הייתה אמורה להיכנס לתוקף כבר בחודש ינואר אולם סירוב של המלגות החרדיות שרובן משתמש בטלפונים כשרים התומכים ברשתות מדורות 2 ו3 דחה את כניסת הרפורמה לחודש יולי הקרוב.
 

שינוי זה צפוי להוזיל בצורה משמעותית את מחירי החבילות של רשתות הסלולר מאחר והם יוכלו לסגור את רשתות מדור 2 ו3 ולהתמקד ברשתות החדשות בלבד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה