דיגיטל וטק

פלורי חושפת מערכת פורצת דרך לייצור מוצרים מבוססי תאים

פלורימטריקס היא מערכת המבוססת על טכנולוגיית ריבוי התאים התלת-ממדית של פלורי, מגדילה את יכולת ייצור התאים באיכות גבוהה באופן משמעותי
מערכת ice |  1
מעבדה (צילום Chokniti Khongchum from Pexels)
פלורי, חברת ביוטכנולוגיה מובילה שמייצרת מוצרים מבוססי תאים לקידום רווחת האדם והקיימות הגלובלית, חשפה היום פריצת דרך בעולם ייצור התאים שפותרת את אחד המכשולים הגדולים ביותר העומדים בפני תעשיות מבוססות תאים: ייצור תאים בקנה מידה תעשייתי ובאופן חסכוני. פלורימטריקס, מערכת המבוססת על טכנולוגיית ריבוי התאים התלת-ממדית של פלורי, מגדילה את יכולת ייצור התאים באיכות גבוהה באופן משמעותי, ובעלת פוטנציאל לזירוז תהליכים בתעשיות רבות הדורשות ייצור תאים בקנה מידה מסחרי כגון פארמה, תרופות ביולוגיות, פודטק, אגריטק ועוד. הטכנולוגיה המוגנת בפטנט מעניקה לפלורי ולחברות הבת שלה יתרון חסר תקדים בפיתוח וייצור מוצרים מבוססי תאים.
 
חברת הבת של פלורי, Ever After Foods, שהוקמה באמצעות מיזם משותף עם קבוצת תנובה, יצרנית המזון הגדולה בישראל, עושה שימוש בפלורימטריקס לייצור בשר מתורבת וצופה גידול של 700% בתפוקה לעומת פלטפורמות טכנולוגיות אחרות של בשר מתורבת.
פלורימטריקס מתבססת על המומחיות הייחודית בייצור מוצרים מבוססי תאים אשר פלורי פיתחה בשני העשורים האחרונים. היא מאפשרת ייצור של מוצרים מבוססי תאים בקנה מידה מסחרי באמצעות מערכת שמאפשרת לרקמת התאים לגדול כרקמה על נשאים, כך הם מגדילים את שטחם ומספקים סביבת גדילה אפקטיבית וייחודית המדמה את המצב הטבעי של התא. ניתן לקצור מהמערכת תאים בודדים או להשתמש בהם יחד עם הנשאים כרקמה שלמה. המערכת גם מאפשרת ריבוי של סוגי תאים שונים באותה הפלטפורמה בו זמנית, ובכך מעניקה לכל סוג תא מרחב גדילה משלו. מערכת ייצור התאים המודולרית, התעשייתית והמתקדמת פלורימטריקס גם מאפשרת תשתית קטנה יותר על ידי הקטנת מתקן הייצור בהשוואה לשיטות קיימות אחרות, תוך הפחתה משמעותית בעלויות ובטביעת הרגל האקולוגית.
"על פי הערכתנו, פלורימטריקס הינה פריצת דרך חשובה ביותר בעולם טכנולוגיית התאים, ואנחנו מאמינים שיש לה פוטנציאל לפתור מספר בעיות גדולות של האנושות באמצעות שיפור הבריאות, הגדלת הגישה למזון ובטיחות המזון, ויצירת מגוון רחב של מוצרים מבוססי תאים תוך טיפול טוב יותר בעולמנו". אמר מנכ"ל ונשיא פלורי, יקי ינאי. "פיתחנו את הטכנולוגיה הייחודית שלנו כדי לשרת מגוון של תעשיות, בנוסף לתעשיית הבריאות, שבהן ייצור תאים יעיל וחסכוני בקנה מידה מסחרי יהווה יתרון משמעותי. אנו מאוד מרוצים מתרומתנו הפוטנציאלית לאנושות בזכות יכולתנו לייצר מוצרים מבוססי תאים שיקדמו את רווחת האדם והקיימות. בנוסף, פלורימטריקס הינה מהפכנית עבורנו במובן הטכנולוגי והעסקי, שכן היא מרחיבה במידה רבה את שווקי היעד של פלורי. אנו מאמינים שהצלחנו לייצר ערך עצום ומצפים למנף אותו באמצעות שיתופי פעולה עם שותפים אסטרטגיים וחברות בנות בתעשיות שונות."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תבורכו
    חיים 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוסקים בעיקר ובדברים רבי משמעות. אנשים יקרים.
    סגור