דיגיטל וטק

אפל נכנסת לשוק חדש: זה המהלך של ענקית הטכנולוגיה

החברה שואפת להגביר את המכירות והייצור של מכשירי אייפון בהודו, בצעד שלפי אנליסטים דומה לאסטרטגיה שלה כשנכנסה לראשונה לסין - כיום אחד השווקים הגדולים של החברה
מערכת ice | 
אפל (צילום pixabay, vecteezy)
אפל פתחה את החנות הראשונה שלה בהודו היום (שלישי) והדגישה את חשיבות השוק לעתידה של יצרנית האייפון. החנות הראשונה, שנקראת Apple BKC, ממוקמת בעיר מומבאי. ביום חמישי הקרוב, תיפתח חנות נוספת בדלהי הבירה.
ענקית הטכנולוגיה אמרה כי היא נוכחת בשוק ההודי כבר 25 שנה. "בהודו יש תרבות כל כך יפה ואנרגייה מדהימה ואנחנו נרגשים לבנות על ההיסטוריה ארוכת השנים שלנו", אמר מנכ"ל אפל, טים קוק, בהודעה לעיתונות שפורסמה ביום שני. המנכ"ל פרסם ביום שני תמונה שלו ושל הצוות בחנות אפל החדשה.
החברה שואפת להגביר את המכירות והייצור של מכשירי אייפון בהודו, בצעד שלפי אנליסטים דומה לאסטרטגיה שלה כשנכנסה לראשונה לסין - כיום אחד השווקים הגדולים של החברה. אפל טוענת שהחנות שלה במומבאי היא "אחד המיקומים היעילים ביותר באנרגייה" בעולם. יש לה מערכת אנרגייה סולארית ייעודית ואין לה הסתמכות על דלקים מאובנים לצורך פעילות החנות. אפל BKC פועלת על 100% אנרגיה מתחדשת, כך על פי החברה.
קוק ראה מזה זמן את הודו כשוק מפתח לעתידה של אפל ובפברואר הוא אמר שהוא מאמין מאוד בכלכלה החמישית בגודלה בעולם והחברה משקיעה "כמות משמעותית של אנרגייה" בשוק. קוק נסע להודו לכבד פתיחת החנות, כמעט שבע שנים לאחר ביקורו הראשון כמנכ"ל אפל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה