דיגיטל וטק

אפל פותחת את תוכנית החיסכון שלה: זו הריבית שתקבלו

"החיסכון עוזר למשתמשים שלנו להפיק עוד יותר ערך מהטבת Apple Card המועדפת עליהם - Daily Cash - בתוך שהוא מספק להם דרך קלה לחסוך כסף מדי יום", אמרה ג'ניפר ביילי, סגנית נשיא אפל, האחראית על Apple Pay ו-Apple Wallet
מערכת ice | 
אפל (צילום shutterstock)
החל מהיום (שני), משתמשי אפל קארד יכולים לבחור להגדיל את התגמולים היומיים (ה- Daily Cash) שלהם באמצעות חשבון חיסכון בגולדמן זאקס, המציע תשואה גבוהה של 4.15%. החשבון הוא ללא עמלות, לא הפקדות מינימום וללא דרישות יתרה מינימלית, והמשתמשים יכולים להגדיר ולנהל בקלות את חשבון החיסכון שלהם ישירות מכרטיס אפל בארנק.
"החיסכון עוזר למשתמשים שלנו להפיק עוד יותר ערך מהטבת Apple Card המועדפת עליהם - Daily Cash - בתוך שהוא מספק להם דרך קלה לחסוך כסף מדי יום", אמרה ג'ניפר ביילי, סגנית נשיא אפל, האחראית על Apple Pay ו-Apple Wallet. "המטרה שלנו היא לבנות כלים שעוזרים למשתמשים לנהל חיים פיננסיים בריאים יותר ובניית חיסכון בכרטיס אפל בארנק מאפשרת להם להוציא, לשלוח ולחסוך מזומן יומי ישירות ובצורה חלקה - הכל ממקום אחד".
לאחר הגדרת חשבון חיסכון, כל המזומנים היומיים העתידיים שיורווחו על ידי המשתמש, יופקדו אוטומטית לחשבון. ניתן גם לשנות את היעד של Daily Cash בכל עת ואין הגבלה על כמות ה-Daily Cash שמשתמשים יכולים להרוויח. יתרה מכך, משתמשים יכולים להפקיד כספים נוספים לחשבון החיסכון שלהם דרך חשבון בנק מקושר, או מיתרת Apple Cash שלהם.
למשתמשים תהיה גם גישה ללוח חיסכון קל לשימוש בארנק, ובו הם יכולים לעקוב בנוחות אחר יתרת החשבון והריבית שנצברו לאורך זמן. משתמשים יכולים גם למשוך כספים בכל עת דרך לוח המחוונים של Savings, על ידי העברתם לחשבון בנק מקושר או לכרטיס Apple Cash שלהם, ללא עמלות. חשבון החיסכון החדש מגולדמן זאקס, מתבסס על היתרונות הבריאותיים הפיננסיים שאפל קארד כבר מציעה, ללא עמלות, מזומן מדי יום על כל רכישה וכלים המעודדים משתמשים לשלם פחות ריבית של Apple Card - הכל במסגרת מתן פרטיות ורמת אבטחה בסטנדרט גבוה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה