דיגיטל וטק

מקורות וחברות הייטק יפגשו עם בכירים אמריקאים

הפגישה תהווה תקדים לכנס הקיימות והמים שיתקיים במליאות האו"ם בהמשך השבוע
מערכת ice | 
משבר האקלים (צילום shutterstock)
חברת המים הלאומית מקורות תוביל השבוע משלחת של חברות סטארט-אפ שתגיע לניו יורק, זאת לקראת כנס הקיימות והמים שיתקיים במליאת האו"ם בין ה-22 ל-24 במרץ. מדובר בכנס עולמי שיעסוק בחמישה תחומי ליבה עיקריים: מים ובריאות, פיתוח בר קיימא, אקלים, חוסן וסביבה, שיתוף פעולה מקומי ובינלאומי (Water for Cooperation) והפיכת התיאוריה למעשה.
בועידת צד שתערך ביום שלישי הקרוב, ה-21 במרץ, בשיתוף הנספחות הכלכלית של ישראל בניו יורק, תציג מקורות את ליבת הפעילות שלה בישראל ובעולם תוך מתן במה לחברות שעובדות בתחום ועוזרות לישראל להתגבר על מכשלות של אקלים מדברי ותנודתיות של משקעים.
את המשלחת של מקורות יוביל מנכ"ל החברה עמית לנג ובשיתוף ענת כץ, שמשמשת כראש המשלחת הכלכלית בקונסוליה בניו-יורק. בין החברות שעתידות להשתתף בכנס הישראלי ניתן לציין את BlueGreen Water Technologies, IXDen, Kando, Olive Diagnostics, R2, Rapida, Terrra, Watersight ו-Watergen.
עוד צפויים להשתתף באירוע בכירי ממשל ממדינות ניו ג'רזי וניו יורק, שיספרו על התוכניות השונות בכל מדינה למציאות של מחסור במים. עוד ישתתפו באירוע נציגים של הבנק העולמי תוך תיאור ההשקעות התשתית הנדרשות כדי להתמודד טוב יותר עם משבר האקלים והצורך לספק מוצר מקיים חיים תחת מחסור תמידי.
במקורות רואים בוועידה הזדמנות להציג לעולם כיצד ישראל הפכה משבר להזדמנות, תוך יצירת מציאות בה מדינה סמי מדברית מצליחה לספק מים ללא הגבלה הן לסקטור הפרטי והן למדינות שכנות, גם במציאות של התחממות גלובלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה