דיגיטל וטק

אפל שוברת שיא חדש, למרות משבר האייפון 14

יאיר מור | 
אפל (צילום unsplash)
סוף השבוע הזה היה מוצלח מאוד עבור חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם. לפי סוכנות הידיעות הכלכלית בלומברג, אפל רשמה לזכותה שיא חדש בבורסה כאשר זינקה ביום המסחר של חמישי ב-8.8%, ושווי השוק שלה עלה ב-190.9 מיליארד דולר – הסכום הגבוה ביותר שנוסף אי פעם לחברה אמריקאית הנסחרת בבורסה ביום אחד. בכך היא שברה את השיא הקודם של אמזון, שבחודש פברואר האחרון זינקה ב-190.8 מיליארד דולר ביום אחד. שווי השוק שלה בסיום יום המסחר היה 2.34 טריליון דולר.
אבל לא רק המקום הראשון ברשימת השיאים הזו שייך לאפל: לפי בלומברג, החברה מחזיקה בארבעה מתוך חמשת המקומות הראשונים בשיאי התוספת לשווי השוק ביום מסחר בודד. במלים אחרות, הזינוק של אמזון, שנמצא כעת במקום השני, הוא היחיד של חברה שאינה אפל שנמצא בחמישייה.
גם ביום המסחר של אתמול (שישי) המשיכה אפל לעלות, ורשמה תוספת של 1.93% נוספים, שהם כ-40 מיליארד דולר, ושווי השוק הכולל שלה עלה ל-2.38 טריליון דולר. עם זאת, היא עדיין שווה כ-13% פחות משוויה בתחילת 2022. אמזון, אגב, עלתה גם היא ביום שישי בשיעור ניכר של 4.3%, וחזרה לשווי שוק של מעט מעל טריליון דולר.
הסיבה לזינוקים הללו, כידוע, לא היתה משהוא שעשו החברות, אלא נתוני האינפלציה בארה"ב, שפורסמו ביום חמישי והפיחו בשוק כולו תקווה לסיום קרוב של המיתון הכלכלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה