דיגיטל וטק

אפל באזהרה חריגה: צפו למחסור באייפונים

יצרנית האייפון הודיעה כי המפעל הגדול בעולם לייצור הסמארטפון הפופולארי סובל מירידה חדה בתפוקה בעקבות סגר קורונה נוסף בסין, ולכן היא תתקשה לספק את המכשירים לכל מי שהזמין אותם

יאיר מור | 
אפל (צילום freepik, shutterstock)
אפל הוציאה הלילה הודעה חריגה, בה היא מזהירה כי צפויים עיכובים במשלוחי אייפונים מהסדרה החדשה לרוכשים שהזמינו אותם.
לפי הודעת חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, "הגבלות קורונה השפיעו זמנית על מתקן ההרכבה העיקרי של אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס הממוקם בגֶ'נְגְג'וֹאוּ שבסין. המתקן פועל כרגע בתפוקה מופחתת משמעותית".
ההצהרה של אפל סותרת את הצהרתה של הון האי תעשיות מדויקות, או פוקסקון, החברה הטייוואנית המפעילה את אותו מתקן. כפי שדיווחנו לפני כשבוע וחצי, החברה טענה בתקשורת הסינית כי למרות הסגר שהוטל על העיר בת 10 מיליון התושבים, המפעל עובד בתפוקה כמעט מלאה. כעת נראה כי הטענה הזו רחוקה מהאמת, ואילו הדיווח שהגיע בהמשך על נטישה המונית של עובדים שמעדיפים להעביר את הסגר בבית היה מדויק הרבה יותר.
אפל ממשיכה בהודעתה ואומרת כי "אנו ממשיכים לראות ביקוש חזק לדגמי אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס. עם זאת, כעת אנו מצפים למשלוחים פחותים מכפי שציפינו להם עד כה של אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס, ולקוחות יחוו זמני המתנה ארוכים יותר עד לקבלת המוצרים החדשים שלהם".
לסיום, מציינת אפל כי "אנו עובדים בשיתוף פעולה צמוד עם הספק שלנו כדי לחזור לרמות ייצור רגילות תוך הבטחת בריאות ובטיחות של כל עובד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה