דיגיטל וטק

בזק משיקה את השירות החדש Wifi Kids

בזק משיקה את הדור הבא של הגלישה הבטוחה – שירות Wifi Kids החוסם גישה לאתרים פוגעניים של כל המכשירים המחוברים לנתב הביתי

מערכת ice | 
רן גוראון (צילום רמי זרנגר, unsplash)
חברת בזק מציגה את הדור החדש והמתקדם של גלישה בטוחה עבור ילדים באמצעות הנתב הביתי. מדובר בשכבת הגנה נוספת על הבית הפועלת אך ורק על גבי נתבי ה-Be של בזק. לרגל ההשקה, בזק מציעה את השירות במחיר מבצע העומד על 2.5 שקל לחודש, למשך 6 חודשים. לאחר מכן מחיר השירות יעמוד על 4.90 שקל לחודש.
שירות ה- Wifi Kids  הנו כלי מתקדם לניהול החיים הדיגיטליים של הילד במשפחה, המאפשר חסימת אתרים פוגעניים, ללא צורך בהתקנה. השירות פועל על גבי כל המכשירים המחוברים לרשת הביתית באמצעות WiFi: סמארטפונים, טאבלטים, קונסולות משחק, טלוויזיות חכמות ועוד ומאפשר להורים להגביל את ילדיהם מחשיפה לתכנים פוגעניים או תכנים המיועדים למבוגרים, לפי קטגוריות: מבוגרים, אלימות, הימורים, אלכוהול וטבק, כולל הגנה מפני תכנים בלתי הולמים מתוצאות גוגל ויוטיוב.
חשוב לציין כי השירות מאפשר התאמת פרופיל גלישה אישי לכל מכשיר על פי גיל וצרכי המשתמש כך שהורים או ילדים בגילאים שונים או בעלי תחומי עניין שונים יוכלו להיחשף לתכנים שונים לפי התאמה. כמו כן, ההורים יוכלו לקבל דו"ח חודשי המפרט על האתרים שנחסמו.
 


בתוך כך, שירות ה- Wifi Kids מאפשר להורים להגדיר "זמן ללא מסכים" ולהגביל את זמני השימוש, על ידי חסימת הגישה לאינטרנט למכשיר מסויים בבית, או ליותר, זאת לפי בחירת ההורים.

קרדיט: יוטיוב
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה