דיגיטל וטק

מהפך באפל: משתפת פעולה עם מיקרוסופט, משתמשי Windows ירוויחו

שתי חברות הטכנולוגיה הגדולה בעולם הודיעו על שיתוף פעולה, במסגרתו שינתה אפל לחלוטין את הגישה שלה למי שבוחר לקנות אייפון או מנוי לאחד משירותי הסטרימינג שלה אך לא מעוניין גם במחשבים שלה
יאיר מור | 
סאטיה נאדלה וטים קוק (צילום ויקיפדיה, shutterstock, unsplash)
מיקרוסופט פתחה אתמול (רביעי) את אירוע המפתחים Ignite, שבו הכריזה על שורת מכשירים חדשים בסדרת מחשבי Surface - אך ההכרזה המעניינת ביותר היתה דווקא מוצרים של חברה אחרת - המתחרה הגדולה ביותר שלה, אפל.
לפי ההודעה המשותפת של החברות, אפל רוצה להפוך את השירותים שלה לזמינים יותר עבור אנשים שלא משתמשים במוצרים שלה. לכן, היא השיקה אמש לראשונה אפליקציה של שירות הזרמת המוזיקה שלה, "אפל מיוזיק", למכשירים של מיקרוסופט - אם כי כרגע מדובר בקונסולות Xbox בלבד. עם זאת, בשנה הבאה הבטיחה אפל להביא את אפליקציית "אפל מיוזיק", לצד אפליקציית הזרמת הווידאו "אפל טיוי", גם למחשבים המריצים את מערכת ההפעלה Windows.
חשוב לציין ששני השירותים זמינים למשתמשי Windows כבר כיום - אך לא באמצעות אפליקציות עצמאיות. במקום זאת, המשתמשים נאלצים לבחור בין אתרי השירותים, שאינם כוללים את כל האפשרויות שלהם, לבין אייטיונס, התוכנה המיושנת והכבדה של אפל שנחשבת לדרך שלה "להעניש" מי שבוחר שלא לרכוש מחשבים או מכשירים ניידים שלה כדי לגשת לשירותיה.
הודעה נוספת של החברות, שמראה עד כמה שינתה אפל את גישתה כלפי המתחרה הוותיקה ביותר שלה, בישרה על שילוב של התמונות של משתמשי שירות הענן של אפל, iCloud, באפליקציית התמונות של Windows 11. משתמשים שיורידו את אפליקציית הסנכרון של אייקלאוד ל-Windows יוכלו לבחור שהתמונות שלהם יהיו זמינות להם בזמן אמת באפליקציה, כך שכל תמונה שתצולם באייפון תופיע מייד גם על המחשב - משהוא שעד כה היה אפשרי רק אם המחשב הזה הוא מק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה