דיגיטל וטק

מיקרוסופט מזהירה: רוצים להמשיך להדפיס? אל תתנו למחשב להתעדכן

אם עוד לא עדכנתם את המחשב שלכם בשבוע האחרון, ואתם נוהגים להדפיס חומרים, כדאי לכם להמשיך למנוע מהמחשב להתעדכן עד שתתוקן בעיה שהתגלתה בגרסה החדשה של Windows 11

יאיר מור | 
מדפסת (צילום freepic)
לא פותחת דף חדש: מיקרוסופט הודיעה אמש (חמישי) על תקלה שהתגלתה בעדכון השנתי הראשון למערכת ההפעלה העדכנית שלה, Windows 11, ומפריעה לשימוש במדפסות.
לדברי החברה, הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, ששוחררה בשבוע שעבר, כוללת באג שמשבש את היכולת של המחשב לתקשר עם מדפסות המתבססות על הדרייברים (תוכנות תיווך) הגנריות שלה, IPP Class Driver ו-Universal Print Class Driver. כתוצאה מכך, נמנע מהשתמשים להשתמש במצבי הדפסה שאינם ברירת המחדל של המדפסת, וביניהן האפשרויות להדפסה צבעונית, הדפסה דו-צדדית, הדפסה על נייר בגדלים שונים, הדפסה באיכויות שונות ועוד.
החברה ציינה כי היא עובדת על תיקון לתקלה, אך הוא טרם הושלם. בינתיים, היא מבקשת ממי שמשתמש במדפסת שמתבססת על התכונות המדוברות שלא לעדכן את מערכת ההפעלה לגרסה החדשה – והיא אף ביצעה מין מעקף שחוסם את ההתקנה על מחשב שמחובר למדפסת כזו. מי שכבר התקין את העדכון ונתקל בבעיות, מיקרוסופט מציעה לו לנסות להסיר את המדפסת ואז להוסיף אותה מחדש.
כפי שרמזנו במשפט הפתיחה של הכתבה, התקלה הזו היא עוד אחת בשורה ארוכה להחריד של תקלות הדפסה במערכות ההפעלה של מיקרוסופט. בשנים האחרונות נראה שהתקלות הנפוצות ביותר ב-Windows הן כאלו שמשבשות את האפשרות להדפיס. לפני כשנתיים ורבע גילתה חברה ישראלית פרצת אבטחה ענקית בתכונה המאפשרת הדפסה במערכת ההפעלה של מיקרוסופט, ומאז נראה שתדירות התקלות המונעות הדפסה במערכת זינקה, וכל עדכון מחדש מתגלה תקלה כזו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה