דיגיטל וטק

ולנס תשתף פעולה עם אינטל לפיתוח פתרונות תקשורת ברכב

חברת ולנס סמיקונדקטור מכריזה על שיתוף פעולה עם אינטל להאיץ ולהרחיב יישומים של תקן התקשורת MIPI A-PHY במכוניות
מערכת ice | 
אינטל (צילום freepik, יחצ)
חברת השבבים הישראלית ולנס סמיקונדקטור הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת אינטל לפיתוח פתרונות תואמי תקן MIPI A-PHY  עבור לקוחות Intel Foundry Services, תוך מינוף המומחיות של ולנס בתחום.
שיתוף פעולה זה מהווה חיזוק נוסף ומשמעותי לשוק הגדל ומתפתח של תקן ה- A-PHY, תקן מתקדם להעברת וידאו בקצבים מהירים בין הסנסורים במכונית, בכך שהוא יאפשר לספקים שונים בתעשיית הרכב לקצר את זמן היציאה לשוק של מערכות מבוססות A-PHY, החל מפתרונות ASIC  ועד לפתרונות System on Chips, המבוססים על העיצוב והייצור של אינטל Intel Foundry Services (IFS).
MIPI A-PHY מתפתח במהירות כאחד התקנים האיכותיים ביותר לתקשורת וידאו בקצבים גבוהים ולמרחקים ארוכים בסביבת פנים הרכב, לקידום מערכות הגנה ובטיחות מתקדמות במכונית כדוגמת ADAS, AD, IVI ויישומי רכב אחרים. טכנולוגיה זו מפשטת במידה רבה את השילוב של חיישני לידאר, רדאר ומצלמות להענקת אוטונומיה חלקית ומלאה לכלי רכב, תוך שיפור איכות העברת הוידאו לתצוגות בטיחות ולמערכות בידור ברזולוציה גבוהה.
"העדיפות העליונה שלנו ב-Intel Foundry Services היא להשקיע בטכנולוגיות פורצות דרך אשר יכולות לסייע ללקוחותינו להאיץ את זמן היציאה לשוק", אמרה ניברוטי ראי, סגנית נשיא של Intel Foundry Services ומנכ"לית IFS Automotive Solutions Group. "כטכנולוגיה המתקדמת ביותר לתקשורת וידאו מהירה במכונית, MIPI A-PHY מיועד להטמעה בקנה מידה גדול של מכוניות ברחבי העולם. הודות לכך שאנו משלבים תהליכי ייצור מתקדמים עם פריסה גאוגרפית נרחבת, אנו בטוחים שנוכל לספק מענה להתעניינות החזקה של השוק בפתרונות MIPI A-PHY".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה