דיגיטל וטק

נחשף: אלו האפליקציות השנואות על משתמשי אייפון

חברה אמריקאית חפרה בביקורות בחנות של אפל וגילתה על אילו אפליקציות יש למשתמשים הכי הרבה תלונות. פייסבוק בצמרת, סנאפצ'ט ונטפליקס לא הרבה אחריה – ויש גם נציגות ישראלית

יאיר מור | 
גבר מופתע מסרטון בטלפון (צילום wayhomestudio / freepik)
פייסבוק היא האפליקציה השנואה ביותר על משתמשי אייפון בארה"ב – כך חושף מחקר חדש של חברת Decluttr, המספקת שירותים למכירה ורכישה של גאדג'טים מיד שנייה בארה"ב. החברה ניתחה מיליוני ביקורות על מאות אפליקציות פופולאריות בחנות האפליקציות של אפל בארה"ב, ודירגה את 40 השנואות ביותר לפי שיעור הביקורות שנתנו להן כוכב אחד בלבד מתוך החמישה האפשריים.
פייסבוק, כאמור, מובילה בדירוג הלא מחמיא הזה – ובענק: הרשת החברתית הגדולה בעולם סובלת משיעור של קרוב ל-61.5% בדירוגי כוכב אחד, והציון הכולל שלה בהתאם – 2.2 כוכבים. גם מסנג'ר, אפליקציית התקשורת של פייסבוק, נמצאת במקום לא מחמיא – שישית, עם שיעור ביקורות כוכב בודד של 13%.
רשתות חברתיות, באופן כללי, זוכות לביקורות שליליות: סנאפצ'ט נמצאת במקום השלישי עם שיעור של 24% דירוגי כוכב בודד; Obimy, מעין אפליקציה לשיתוף רגשות קבועים, במקום ה-11 עם כמעט 10%; טלגרם נמצאת במקום ה-15 עם תשעה אחוזים ושליש; Life360, מעין רשת חברתית חודרנים במיוחד שמעדכנת קרובים נבחרים על כל דבר (למשל: 'יאיר העלה כתבה באייס', 'יאיר נוסע כרגע על כביש 4 במהירות 90 קמ"ש', 'יאיר עשה תאונה', 'יאיר הזמין גרר', ומזמין את הקרובים לשלוח הודעות תמיכה כתגובות לעדכונים), במקום ה-21 עם 6.36%; טוויטר במקום ה-29 עם כמעט 5%; וטיקטוק במקום ה-35 עם כארבעה אחוזים ושליש.
סוג אחר של אפליקציות שמעורר ביקורות שליליות רבות הוא סטרימינג: HBO מקס נמצאת במקום השני, אם כי בהפרש עצום אחרי פייסבוק, אך גם מכל האפליקציות הבאות – כמעט 38.5%; נטפליקס במקום הרביעי עם 21.7%; דיסני+ (הגרסה האמריקאית, לא זו הנחותה שקיבלנו כאן בארץ) במקום ה-13 עם כ-9.5%; חברת הכבלים האמריקאית דיירקטיוי במקום ה-14 עם מאית אחוז פחות מדיסני+; פרמאונט+ במקום ה-19 עם שישה אחוזים ושלושת-רבעי; אפליקציית הזרמת האודיו סאונד-קלאוד במקום ה-22 עם מעט יותר מ-6%; פיקוק של NBC במקום ה-28 עם כחמישה ורבע אחוזים; אפליקציית ההאזנה לתחנות רדיו Radio Garden Live במקום ה-33 עם כארבעה וחצי אחוזים; והולו במקום ה-39 עם מעט יותר מ-4%.
גם דייטים הם תחום שזוכה לדירוגי כוכב בודד רבים: טינדר במקום החמישי עם כמעט 20%; באמבל במקום ה-16 עם כשבעה אחוזים ושני שליש; והינג', אפליקציה מבית קבוצת מאץ' (מפעילת טינדר ואוקיי קיופיד) לשידוכים "רציניים", במקום ה-32 עם 4.6%.
תחבורה זוכה גם היא לכמה הופעות ברשימה, כאשר סיטי בייק במקום השביעי עם כמעט 13%; אפליקציית מפות השטח onX Offroad במקום ה-20 עם 6.7%; אובר במקום ה-24 עם חמישה אחוזים ושני שליש; חברת התעופה אמריקן איירליינס במקום ה-26 עם 5.6%; מוביט הישראלית במקום ה-31 עם 4.7%; וטרנזיט במקום ה-40 עם 4%.
 
עוד ברשימה ניתן למצוא את אפליקציית הביקורות Yelp במקום השמיני עם כ-12%; העיתון ניו-יורק טיימס במקום התשיעי עם כמעט 11%; אפליקציית תחזוקת הסמארטפון Expert Cleaner במקום העשירי עם מעט יותר מ-10%; אפליקציית עריכת הווידאו CapCut שבבעלות בייטדאנס (מפעילת טיקטוק) במקום ה-12 עם 9.5%; אפליקציית פלייסטיישן של סוני במקום ה-17 עם 7.5%; אפליקציית העוזרת הקולית של גוגל במקום ה-18 עם 6.9%; אפליקציית רכישת הכרטיסים AXS במקום ה-23 עם 6%; ג'ימייל במקום ה-25 עם 5.6%; מקדונלדס במקום ה-27 עם 5.5%; אפליקציית היומן של גוגל במקום ה-30 עם 4.8%; אפליקציית אקס-בוקס של מיקרוסופט במקום ה-34 עם 4.5%; העוזרת הקולית של אמזון במקום ה-36 עם 4.3%; אפליקציית VPN במקום ה-37 עם 4.2%; ועם שיעור ביקורות שליליות זהה אפליקציית הזמנת הכרטיסים למשחקי ספורט Gametime במקום ה-38.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה