תקשורת ומדיה

קבע דייט בטינדר ונחטף, פרטים חדשים על חטיפת הישראלי

התקשורת הברזילאית מדווחת כי הצעיר נחטף בשעה שקבע דייט עם מקומית, כשהגיע לשם הבין כי המתינה לו כנופיית חוטפים, נהג המונית שלקח אותו ונזרק בצד הדרך הוא זה שהזעיק את כוחות ההצלה
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
פורסמו פרטים חדשים בנוגע לחטיפת הישראלי אמש (רביעי) בברזיל. הישראלי בן ה-30 שנחטף אתמול בסאו פאולו היה בדרכו לדייט לילי עם מקומית שהכיר באפליקציית הכרויות. אך כשהגיע למקום הבין כי הערימו עליו משום שבמקום אישה, ארבה לו כנופיה מקומית.
כמו כן פורסם כי יחד עם הישראלי נחטף גם נהג האובר שהסיע אותו למקום. בהמשך השוד זרקו העבריינים את נהג האובר בצד הדרך נזרק, ככל הנראה לאחר שהבינו כי לא יוכלו לסחוט ממנו כסף. לאחר שנזרק בצד הדרך התקשר הנהג למשטרה המקומית שהחלה בחיפושים אחר הישראלי החטוף.  אותו נהג דיווח למשטרה על החטיפה - שהצליחה, שעות ארוכות לאחר מכן, לשים ידה על החוטפים.
בזמן החוטפים מחזיקים בו הם הצליחו לשדוד מחשבונו של הישראלי כ-7,000 שקלים. לאחר מכן התקשרו לקרובי משפחתו ובקשו כופר תמורת שחררו. מיד לאחר מכן דודו של הישראלי התקשר למספר החירום של הקונסוליה הישראלית בסאו פאולו ודיווח על החטיפה.
 
בקונסוליה יצרו קשר עם יחידת החטופים של משטרת סאו פאולו באופן מידי שנכנסה לפעולה מהירה. במקביל המשטרה המקומית הצליחה לאכן את מכשיריהם הסלולריים של החוטפים ושל הישראלי, וכך איתרה את מיקומם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה