דיגיטל וטק

גוגל עצבנה המוני משתמשים, שלא מצליחים לישון בגללה

נגיד שיש משהו שממש עוזר לכם להירדם ויום אחד הוא נעלם בין רגע ומותיר אותכם נטולי שעות שינה. זה מה שקרה למשתמשי Google Assistant, וזאת הסיבה המוזרה לכך
מערכת ice |  2
גוגל (צילום unsplash)
אם חשבתם שגוגל וענקיות הטכנולוגיה שולטות בחיים שלכם, תחשבו שוב, כי יש כאלה שעד כדי כך תלויים בשירותי הענקית, ששינוי אחד קטן מדיר מעיניהם שינה, כפשוטו. גוגל סופגת ביקורות זועמות בעקבות ביטול הרעש הלבן שהיא מציעה באסיסטנט שלה. נשמע דרמטי מדי? מה ששמעתם.
גוגל מציעה בשירותי ה- Google Assistant שלה, רעשי רקע שונים שיכולים לסייע בריכוז או אווירה רגועה. בין ה"רעשים" שמציעה גוגל, יש גם את הרעש הלבן שפופולארי במיוחד ועוזר בין היתר לאנשים שמתקשים לישון לסנן רעשים בראש ובחוץ.
בעולם מלא הרעשים שלנו, יש הרבה אנשים שמתמודדים עם קשיי שינה והפתרון הטכנולוגי הפשוט הזה מסייע להם להתנתק ולהירדם לשינה עמוקה. יותר מכך, רבים משתמשים ברעש הלבן כדי להרדים תינוקות, יעילות חשובה במיוחד להורים במקרה הזה.
אבל, החברה שינתה לכאורה את צליל הרעש הלבן שלה בשבוע שעבר, ורבים הביעו תסכול מהעדכון, כפי שדווח על ידי 9to5Google. מדובר בלא פחות מ-150 תגובות נזעמות שנאספו בקהילת Google Nest, ביניהן, תגובות רבות של הורים לילדים שמדווחים על ביקוש של הדור הצעיר לחזור לרעש הקודם.
מעניין אם בגוגל תיארו את גודל הזעזוע ששינוי קטן כזה יחולל, לפי הדיווח, בגוגל עוד לא התייחסו לשינוי ולא דיווחו על כוונות להחזיר את הרעש הלבן הקודם או להוסיף אותו כאופציה נוסת. בינתיים נראה שיש מאות אנשים וילדים שמחכים לשובו של טריק ההירדמות שלהם שנעלם יום אחד ללא התרעה מוקדמת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רעש גוגל
    רחמים 01/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני תמיד טענתי שגוגל גורם רעשים מיותרים. וגוזל שינה שלי. או של האחר. מי איתי.ניתבע את גוגל תביעה ייצוגית. ואני חושב.שזה הזמן הנכון. לתבוע את גוגל על זלזול
    סגור
  • 1.
    בלבולי ביצים
    חדל קשקשת 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה כותרת מי שישמע ...תפסיקו לחרטט
    סגור