דיגיטל וטק

השינוי הכי גדול שהכרתם מגיע לרילס של אינסטגרם

הרילס עומדים לקבל שורת עדכונים, כולל ביטול ההגבלה ל-30 שניות, אפשרות לפרסם פוסטים ורילז משותפים, עדכון שמאפשר לגייס תרומות לעמותות ללא כוונת רווח והאפשרות להעלות תמונות וסרטונים ישירות מהמחשב. אלו מה שיוכלו לקבל המשתמשים בפלטפורמה בימים הקרובים, ההסברים בפנים
כפיר אדר | 
אינסטגרם רילס (צילום pexels, מתוך אתר instagram.com)
אינסטגרם משיקה השבוע שורה ארוכה של חידושים לפלטפורמה שלה, שיספקו לכלל המשתמשים וכן ליוצרי התוכן בה, דרכים חדשות להביע את עצמם ולהתחבר לקהל שלהם ובאופן קל ופשוט יותר.
בין היתר, אינסטגרם הכריזה כעת על Collabs - עדכון שיאפשר לאנשים לפרסם ביחד פוסטים ורילז. עם Collabs, אנשים יוכלו לתייג אחרים כדי להזמין אותם להיות יוצרים-משותפים של התוכן. שני השמות של החשבונות יופיעו בכותרת הפוסט, והוא יוצג בשני הפרופילים. הצפיות, הלייקים והתגובות ייספרו במשותף.
אבל זה לא הכל, אמש (רביעי) הציגה אינסטגרם עדכון שמאפשר לגייס תרומות לעמותות ללא כוונת רווח. באמצעות הכלי החדש, כל אחד יוכל לצאת למבצע גיוס תרומות דרך לחיצה על כפתור היצירה (ה-"+" בפינה העליונה במסך). לאחר הלחיצה תיפתח האפשרות לבחור בעמותה, ולהוסיף את אפשרות גיוס הכספים לפוסט. אפשרות גיוס הכספים בפלטפורמה אינה חדשה, אך כעת כל אדם יוכל לעשות זאת ישירות מהפרופיל האישי.
יחד עם זאת, במהלך היום, תשיק אינסטגרם בכל רחבי העולם את האפשרות להעלות תמונות וסרטונים (באורך של פחות מדקה), ישירות מהמחשב.  בנוסף, אינסטגרם תודיע על כלים חדשים לשדרוג הרילז: Superbeat, כלי שמוסיף אפקטים מיוחדים לפי הקצב של המוזיקה; מילים דינמיות ומילים בתלת מימד, שיציגו את מילות השירים על הצג בדרכים חדשות ויצירתיות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה