דיגיטל וטק

החברה המובילה הכריזה על רכישה עצמית של מניות בחמישים מיליון דולר

סטרטסיס, מובילה גלובלית בפתרונות הדפסה תלת ממדית הודיעה על רכישה עצמית של מניות בהיקף חמישים מיליון דולר; זאת, בנוסף לצעדי התייעלות שהחברה הכריזה עליהם לאחרונה
מערכת ice | 
מסחר (צילום shutterstock)
חברת סטרטסיס, מובילה גלובלית בפתרונות הדפסה תלת ממדית בפולימרים, הודיעה על אימוץ תכנית לרכישה עצמית של מניות בהיקף של עד חמישים מיליון דולר. המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה לניהול אופטימלי של מזומני החברה ולהתאמה לתנאי השוק המשתנים.
התכנית מצטרפת לצעדי התייעלות שהחברה הכריזה עליהם לאחרונה, הכוללים צמצום של 15% בכוח האדם עד סוף השנה ומיקוד בשיווק של מוצרים ופתרונות בעלי פוטנציאל צמיחה גבוה. מהלכים אלו צפויים להוביל לחיסכון שנתי של כארבעים מיליון דולר החל מהרבעון הראשון של 2025.

הרכישות יתבצעו בהתאם לחוקי ניירות הערך בארצות הברית ויכללו רכישות בשוק החופשי ועסקאות פרטיות, בהתאם לשיקולי שוק ומצבה הפיננסי של החברה.
ד"ר יואב זייף, מנכ"ל סטרטסיס: "אנו מחויבים למקסם את הערך עבור בעלי המניות ומאמינים, כי שמירה על מאזן חזק ושיפור ההון החוזר שלנו הם יסודות קריטיים של מאמץ זה. אנו מתמקדים ביצירת תזרים מזומנים גבוה באופן משמעותי, באמצעות הגברת הכנסות, התאמת מבנה העלויות והשקעה מחדש ביוזמות שיביאו לצמיחה. בנוסף, אנו מתכוונים להחזיר ערך לבעלי המניות באמצעות תוכנית לרכישה עצמית של מניות, המשקפת את ביטחון דירקטוריון החברה באסטרטגיה שלנו וביכולתנו לספק צמיחה רווחית ארוכת טווח. התוכנית תהיה תלויה במצב המזומנים שלנו וכן בתנאי השוק, על מנת להבטיח, כי סטרטסיס תישאר איתנה מבחינה פיננסית ובעלת גמישות  גדולה, על מנת לתמוך בהשקעותינו באיזורי הצמיחה המרכזיים של החברה ותוך זיהוי ומימוש הזדמנויות למיקסום ערך."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה