דיגיטל וטק

סטרטאפ ניישן פורח בדרום: קהילה חדשה תחבר יוצאי צבא להייטק

מיזם חדש מעניק לפורשי צבא בכירים בעלי רקע טכנולוגי וניהולי הזדמנות ייחודית לסייע לדור הבא של הסטרטאפ ניישן בדרום
מערכת ice | 
סטארטאפים (צילום unsplash)
מיזם חדש בלב האקוסיסטם הטכנולוגי הדינמי של הנגב יחבר בין פורשי צבא בכירים בעלי רקע טכנולוגי וניהולי מהדרום לבין אנשי תעשייה. Synergy7, המפעילה מרכז חדשנות בבאר שבע ומספקת שירותי התשתיות בסייבר, רובוטיקה ובריאות דיגיטלית, הודיעה כי השיקה תוכנית חדשה בשם Com.Units. התוכנית תספק לפורשים פלטפורמה לחיבור עם יזמים, משקיעים ומנהלים בכירים בתעשייה ותסייע להם במציאת הזדמנויות תעסוקה והתפתחות מקצועית חדשות. הקהילה תארח סדנאות, הרצאות ופרויקטים משותפים, ותספק לפורשים את הכלים והתמיכה הנדרשים להשתלבות חלקה בעולם ההייטק תוך תרומה משמעותית למיזמים ולאקוסיסטם הטכנולוגי של הדרום.
פורשי הצבא יהיו בעלי ניסיון עשיר במנהיגות, אסטרטגיה וניהול פרויקטים מורכבים. הם נחשבים לנכס אדיר עבור סטרטאפים צעירים, כיוון שהידע והמיומנויות הייחודיים שהם מביאים יכולים לסייע ליזמים בתחילת דרכם להתמודד עם אתגרים מורכבים, לבנות אסטרטגיות צמיחה מוצלחות ולהאיץ את ההתפתחות העסקית שלהם.

הראל רם, מנכ"ל Synergy7: "אנו גאים להשיק את Units.Com כחלק מהמחויבות שלנו לחזק את האקוסיסטם הטכנולוגי בנגב ובבאר שבע בפרט. על ידי חיבור בין פורשי צבא מנוסים לבין סטארט-אפים צעירים, לבין השותפות הטכנולוגיות האסטרטגיות שלנו, אלביט מערכות ודל טכנולוגיות, אנו יוצרים סינרגיה ייחודית שתוביל לצמיחה משמעותית של האזור."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה