דיגיטל וטק

גוגל מציגה: הפיצ'ר שיציל את חייכם בשעת חירום

גוגל השיקה את Pixel Watch 3 עם תכונה חדשנית לזיהוי הפסקת דופק, שיכולה להציל חיים במצבי חירום כמו התקף לב או כשל נשימתי. הפיצ'ר יוצר אוטומטית קשר עם שירותי החירום אם לא זוהתה תנועה מצד המשתמש, ומדגיש את הכניסה הגוברת של גוגל לתחום הבריאות
רפאל בן זקרי | 
גוגל Pixel Watch 3 (צילום Google)
גוגל השיקה מוקדם יותר החודש את השעון החכם Pixel Watch 3, לצד מכשירי מגוון מוצרים חדשים. תכונה חדשה שכללה החברה בשעון, בשם Loss of Pulse Detection, עשויה להציל חיים במצבי חירום קריטיים, ולזהות מצבים בהם הדופק מפסיק. למשל כתוצאה מהתקף לב, כשל נשימתי או מחזורי, מינון יתר, והרעלה.
הפיצ'ר החדש יזהה מקרים כאלו, וייצור אוטומטית קשר עם שירותי החירום אם לא תזוהה תנועה מכוונת מצד המשתמש. למרות האתגר שבהתנסות מעשית, גוגל הצליחה לבדוק את המערכת בשיתוף פעולה עם מטופלים רפואיים שעברו פרוצדורות בהן ליבם נעצר זמנית, וכן באמצעות סימולציות שבוצעו בעזרת כלים מיוחדים. לדברי גוגל, יותר מ-50% מהאנשים הסובלים מאירועים של אובדן דופק נמצאים לבד, מה שמקשה על סיכויי ההישרדות. לכן, התכונה עשויה להיות משמעותית במקרים אלו.
כרגע התכונה זמינה במספר מדינות באירופה, וגוגל פועלת להרחבתה לאזורים נוספים, כולל ארה"ב. התכונה מצטרפת לאוסף הגדל של פונקציות למעקב אחרי בריאות ובטיחות שמציעות יצרניות השעונים החכמים, ומדגישה את הרצון של גוגל להפוך את המכשירים שלה לא רק למכשיר מעקב כושר, אלא למכשיר לביש שיכול להציל חיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה