דיגיטל וטק

פרולוג'יק במהלך ענק: תפיץ בישראל את פתרונות חברת ה-IT האמריקאית

חברת פרולוג'יק מודיעה כי תפיץ ותשווק בבלעדיות בישראל את פתרונות חברת Graphical Networks, מפתחת של פלטפורמה לניהול נכסי ה-IT במגזר הדאטה סנטר. ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק: "כלי ניהול חכמים, דוגמת אלו של Graphical Networks, הם המפתח להפחתת סיכונים לפעילות מתקן הדאטה סנטר הארגוני"

מערכת ice | 
ליאור לוי (צילום נדב כהן יונתן)
חברת פרולוג'יק (Prologic) תפיץ ותשווק בבלעדיות בישראל את פתרונות חברת Graphical Networks, מפתחת של פלטפורמה לניהול נכסי ה-IT במגזר הדאטה סנטר. במסגרת ההסכם בין השתיים, חברת פרולוג'יק תקים בישראל רשת של אינטגרטורים ומשווקים שיתמקדו בפעילויות מכירה, אינטגרציה, תמיכה ותחזוקה של פתרונות חברת Graphical Networks.
חברת Graphical Networks האמריקאית, מפתחת של פלטפורמה מבוססת תוכנה לניהול של סביבות IT ותשתיות בדאטה סנטר. סוויטת הפתרונות של החברה, המאוגדת תחת המותג netTerrain, כוללת פתרון DCIM.
הפתרון כולל דשבורד מרכזי לויזואליזציה וניהול התשתיות הפיזיות של הדאטה סנטר, דוקומנטציה של מכלול האלמנטים בדאטה סנטר, ניטור מערכות החשמל במתקן הדאטה סנטר ויכולות לתכנון אופטימלי של שטח הדאטה סנטר.
עוד כוללת הסוויטה, פתרון לויזואליזציה בזמן אמת של הרשת הלוגית בדאטה סנטר – דבר המאפשר טיפול פרואקטיבי בתקלות, מפחית זמני השבתה של המתקן, ומאפשר למקסם את יעילות מתקן הדאטה סנטר.
ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק: "אחד האתגרים הגדולים בעולם הטכנולוגיה הארגוני הוא הצורך בניהול יעיל ואופטימלי של הדאטה סנטר. כלי ניהול חכמים, דוגמת אלו של Graphical Networks, הם המפתח להפחתת סיכונים לפעילות מתקן הדאטה סנטר הארגוני, ולהקטנת העומס המוטל על מנהלי ומקצועני ה-IT הפעילים בניהול ותפעול מתקנים קריטיים אלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה