כסף וצרכנות
וולט מנחיתה מכה על הלקוחות בישראל: המחיר מזנק ב-100%
מהפך במחירי המשלוחים: וולט משנה את מודל התמחור ומשיקה שירות מנויים חדש, כמה תצטרכו לשלם מעכשיו?
מה קורה לאפליקציית וולט? האפליקציה הכי פופולרית בישראל להזמנת משלוחי מזון שישנם רבים שאינם עוברים יום בלי להסתייע בה, שרק לפני קצת יותר משבוע קרסה בפעם השלישית בתוך פחות משבוע, מנחיתה כעת מכה קשה על המשתמשים בישראל.
לפי הפרסום במאקו, חברת המשלוחים הודיעה על שינוי משמעותי במדיניות התמחור שלה, במסגרתו יעלו דמי התפעול משמעותית מ-2 שקלים לסכום דינמי של עד 5.90 שקלים למשלוח. על פי הערכות החברה, הממוצע החדש יתייצב על כ-4 שקלים להזמנה - כפול מהמצב הנוכחי.
במקביל להעלאת המחירים, משיקה החברה הפינית את "וולט פלוס" - שירות מנויים חודשי בעלות של 49 שקלים, שיאפשר למשתמשים לקבל משלוחים ללא עלות ממסעדות ובתי עסק נבחרים, בכפוף למרחק ולמינימום הזמנה. גם משתמשי התכנית החדשה ישלמו את התעריפים החדשים הגבוהים יותר.
עוד ב-
כזכור, לפני כשבועיים קרסה שוב האפליקציה בעקבות תקלה חמורה והושבתה לזמן לא מבוטל של כחצי שעה, בהם לקוחות של החברה לא יכולים היו לבצע הזמנה חדשה. אחרי כחצי שעה התקלה סודרה באפליקציה של וולט. ברגע שניסינו להיכנס לאפליקציית וולט ולבצע הזמנה, האתר לא נפתח ובצד נכתב: "מצטערים, משהו השתבש בהזמנה. קרתה תקלה בלתי צפויה. בעיה בזיהוי, עובדים על זה". כאמור, אחרי כחצי שעה התקלה סודרה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה